Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

حضور مردم مختص صحنه انتخابات نیست/ 9 دی کمتر از 22 بهمن نبود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: حضور مردم مختص ایام انتخابات نیست که افراد برای جلوس بر منصب های مختلف، با دادن شعار رأی می آوردند و بعد وعده های خود را فراموش می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، در هفته بصیرت علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در نشست روشنگری امامزاده احمد (ع) با اشاره به آگاهی و حضور به موقع ملت ایران در عرصه های حساس، اظهار کرد: فتنه زمانی رخ می دهد که نتوان مرز حق و باطل و دوست و دشمن را تشخیص داد، فضای فتنه زمانی است که با چشم سر قادر به دیدن حقایق نیست.

فاتحی گفت: همیشه شیطان در رنگ و لعاب های مختلف بر انسان ظاهر می شود، که یکی از این موارد زمان فتنه است. خسارت فتنه ای که فتنه گر ایجاد می کند تنها خودش را گرفتار نمی کند، بلکه به همه افراد جامعه آسیب می رساند. اگر چه حتی یک نفر شعله فتنه را روشن کند ولی تمام مردم باید جمع شوند تا آتش فتنه را مهار کنند.

وی افزود: جاه طلبی، حب سلطنت و ریاست، رعایت نکردن قانون، منشاء شروع فتنه در سال ۸۸ شد. برخی افراد دست نشانده آمریکا و انگلیس در داخل بدون بصیرت، به بهانه تقلب در انتخابات، انتخاباتی که هنوز رأی گیری آن تمام نشده بود؛ مردم را فریب دادند و وارد نقشه های خود کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تأکید بر اینکه هر بازی داوری دارد و داور میدان انتخابات شورای نگهبان است، گفت: وقتی فضای غبارآلود فتنه شروع شد، منافقین، بهایی ها، کسانی که از انقلاب کینه داشتند وارد شدند و در سایه مردم فریب خورده مسجد آتش زدن، علم امام حسین (ع) آتش زدن و... خسارت هایی را به کشور وارد کردند که هنوز آثار آن باقی است و عاملان از کردار خود ابراز پشیمانی نمی کنند.

فاتحی تأکید کرد: کسانی که امروز کشور را می چرخانند و مسئولیت هایی دارند، باید بدانند که اگر مردم نبودند حماسه ای باعنوان 9 دی به وجود نیامده بود و معلوم نبود سرنوشت کشور دست چه کسی بود. اگر مردم حمایت نمی کردند معلوم نبود داعش چند کشور را به اشغال می کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: اهمیت و ضرورت حضور مردم باید برای همه جا بیفتد، این حضور مختص ایام انتخابات نیست که افراد برای جلوس بر منصب های مختلف، با دادن شعار رأی می آوردند و بعد وعده های خود را فراموش می کنند.

وی تصریح کرد: 9 دی سال 88 که نماد وحدت ملی است کمتر از 22 بهمن 57 نبود؛ اگر در بیست دوم بهمن با طاغوت جنگیدیم و در حماسه 9 دی با طاغوتی که لباس اسلامی به تن داشت جنگیدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خاطر نشان کرد: نظام اسلامی؛ تنها نظام ولایی و شیعی دنیا است که باید با وحدت و همبستگی، تقویت شود و این وحدت با حضور مردم که در فتنه پیروز شدند و بر آن خط بطلان کشیدند، به سرانجام می رسد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد