Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گزارش میدانی/ اشتیاق اقشار مختلف مردم ابرکوه برای حضور در انتخابات؛

رأی می دهیم، چون هستیم/اگرچه کاندیدای ابرکوهی نداریم اما بازیگران اصلی تعیین سرنوشت هستیم


برخی از هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان ابرکوه به نمایندگی از اقشار مختلف مردم شهرستان، از همشهریان خود دعوت کردند، تا حضوری چشمگیر پای صندوق های اخذ رأی داشته باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، برخی از هنرمندان، ورزشکاران، کارگران و مسئولین ارشد شهرستان، از مردم فهیم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به ویژه شهروندان ابرکوهی دعوت کردند، تا در دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری پررنگ داشته باشند.

 


علی کریمی یکی از کارگران تلاشگر ابرکوهی ابراز کرد: من به شخصه در انتخابات شرکت کرده و از همه مردم به ویژه کارگران زحمتکش می خواهم که در انتخابات حاضر شوند، زیرا این یک وظیفه شرعی است.


کریمی به نمایندگی از دیگر کارگران، گفت: ما حتما رأی می دهیم و از نماینده ای که انتخاب می شود، انتظار داریم از منافع شهرستان به ویژه قشر زحمتکش جامعه دفاع کرده و ما را فراموش نکند.

 


سید نبی رسولی فرماندار شهرستان تأکید کرد: هم اکنون در آستانه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم صبور و فهیم ابرکوه دعوت می کنم تا منهای هر گرایش و عقیده ای، تنها برای لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند.


رسولی تصریح کرد: از مردم درخواست می شود تا در روز دهم اردیبهشت ماه در پای صندوق های اخذ رأی، یک بار دیگر استکبار جهانی و توطئه بدخواهان را زیر گام های با صلابت خود لگدمال کرده و قدرت اتحاد و همبستگی ملت ایران را به رخ جهانیان بکشند.

 


اصغر عباسی کارگردان ابرکوهی ضمن دعوت از هنرمندان عرصه بازیگری، فیلمسازی و سینما، برای حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس، گفت: اگر مردم بصیر ما گوشه چشمی به فعالیت رسانه های غربی داشته باشند، خواهند دانست که حضورشان در انتخابات نه تنها ضروری، بلکه در ساختن ایرانی مقتدر تأثیر گذار خواهد بود.


عباسی با اشاره به حضور چشمگیر مردم ابرکوه در انتخابات 7 اسفند ماه، خاطرنشان کرد: هر چند در دور دوم انتخابات کاندیدایی از شهرستان حضور ندارد، اما مردم می توانند با برگزیدن فردی ولایتمدار، با تجربه و انقلابی، بازیگران اصلی صحنه تعیین سرنوشت مملکت بوده، تا در زمان اکران آن، پایان شیرینی را  شاهد باشند.

 


حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مردم همیشه آگاهانه در صحنه های مختلف از جمله انتخابات هفتم اسفند ماه 94، حضور داشته و نقش استمرار بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین شکل ایفا کردند.


علیزاده افزود: در مقطعی که بدخواهان داخلی و خارجی کمر به تفرقه انگیزی و نفاق در بین مردم ایران بسته اند، از مردم ابرکوه به ویژه بخش بهمن و شهر مهردشت دعوت می کنم، با هدف لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از نظام، با حضور مقتدرانه خود در پای صندوق های اخذ رأی، نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کنند.

 


مجید اخلاقی مسئول انجمن نمایش ابرکوه تصریح کرد: اهالی هنر فاخر نمایش هم، همانند دیگر اقشار جامعه حضور پررنگی در دور دوم دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.


اخلاقی گفت: ما رأی می دهیم، چون هستیم و برایمان اهمیت دارد که چه کسی در مجلس قرار است از حقوقمان حمایت کند.

 


عباس حمیدی زاده رئیس هیئت والیبال و رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان، نیز از همه مردم به ویژه ورزشکاران دعوت کرد، تا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به عنوان یک تکلیف ملی و با هدف تقویت بنیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شرکت کنند.

 


حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: مردم ابرکوه مانند دیگر حوزه های انتخاباتی، شرکت در انتخابات را حق خود می دانند و رأی دادن به نامزد اصلح را در راستای مصونیت بخشی به انقلاب و نظام تفسیر می کنند.


حسینی مطرح کرد: اینجانب به نوبه خود از حضور مردم در دور اول انتخابات تقدیر کرده و از عموم شهروندان ابرکوه و دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه دعوت می کنم، به قصد اداء تکلیف، دفاع از انقلاب و اقتدار روز افزون نظام اسلامی، پای صندوق های اخذ رأی حضور یابند.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد