Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همراه با رأی اولی های ابرکوه در 7 اسفند؛

اگر شرایط بهتر نشود این رأی اول و آخرم است/ رأی من خاری در چشم دشمن بود


یکی از رأی اولی ها در گفتگو با سرو ابرکوه گفت: به این امید رأی می دهم که مشکلات حل شود، اگر اوضاع بهتر نشود این رأی اول و آخرم است.

به گزارش سرو ابرکوه، هفتم اسفندماه 94 که به عنوان یک روز سرنوشت ساز در حافظه تاریخ پرافتخار ایران به ثبت خواهد رسید، در شهرستان ابرکوه پر بود از حواشی جالب، دیدنی و شنیدنی.

امسال در ابرکوه 1650 رأی اولی وجود دارد که با شور و اشتیاق در شعب اخذ رأی حضور به هم رساندند و در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان مشارکت کردند.

 

به امید حل مشکلات رأی می دهم

امیرحسین فلاح زاده یکی از رأی اولی ها بود که در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: از اینکه می توانم با رأی خودم در مهم ترین امور اجرایی کشور نقش داشته باشم، بسیار خوشحالم.

فلاح زاده از انگیزه حضور در انتخابات گفت: حضور در انتخابات برای همه مردم ایران یک وظیفه است تا چشم طمع دشمنان را کور کنند.

وی افزود: من به این امید رأی می دهم که مشکلات مردم به ویژه مشکلات ما نسل جوان زودتر برطرف شود نه اینکه زیاد تر شود؛ اگر بعد انتخابات شرایط تغییر نکند و مشکلات پا برجا باشد، دیگر رأی نمی دهم و این رأی اول و آخرم خواهد بود.

 

رأی من خاری در چشم دشمن بود

در ادامه رقیه صالحی که اولین حضور خود در پای صندوق های اخذ رأی را تجربه می کند، اظهار کرد: من متولد سال 76 هستم و بسیار خوشحالم که امسال توانستم در تعیین سرنوشت کشورم گام بردارم.

صالحی افزود: رأی من مشت محکمی بر دهان دشمنان و خاری در چشم آن ها است.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد