Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس مطرح کرد

مملکت اسلامی نیازمند تشریک مساعی ملت، با شعار وحدت و همدلی است


کاندیدای سابق بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفت: مملکت اسلامی نیازمند تشریک مساعی ملت با شعار وحدت و همدلی است.

به گزارش سرو ابرکوه، غلامرضا کارگریان کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، ضمن تقدیر از حضور تمامی مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه، پیام تقدیری به همین مضمون صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز
یاران و همراهان عزیز

سلام.
دیگر بار حضور غرور آفرین شما در روز جمعه 7 اسفند، حماسه ای تاریخی رقم زد که خیرخواهان این مملکت اسلامی را خرسند و بدخواهان را ناامید کرد.

اینجانب ضمن تشکر از تک تک عزیزان در سراسر این حوزه وسیع، به ویژه یاران خستگی ناپذیر خود در ستادهای مناطق مختلف، جا دارد از سایر رقبای دیروز و هوادارانشان که رفقای امروز هستند، سپاسگزاری کنم و این حضور ارزشمند را تبریک بگویم؛ چرا که بدون حضور این بزرگواران، میدان انتخابات بی معنا شده و رقابتی شکل نمی گرفت.

امروز مملکت اسلامی ما نیازمند تشریک مساعی همه دوستان با شعار وحدت و همدلی می باشد و هر یک از ما در هر پست و مقام، باید با هدف اعتلای کشور به ویژه این پنج شهرستان تن به خدمت دهیم و همواره حامی اخلاق انسانی و اسلامی باشیم.

در پایان با آرزوی موفقیت برای نماینده منتخب مردم در این حوزه، از خداوند متعال توفیقات روز افزون در خدمت به مردم شایسته و واقعا محروم این پنج شهرستان را خواستارم.

باشد که در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) برای آبادانی ایرانی سربلند پویا باشیم.

غلامرضا کارگریان
اسفند 1394

انتهای پیام/م.ف
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.5 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد