Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

شرکت در انتخابات حق مردم ابرکوه است


امام جمعه ابرکوه گفت: مردم شرکت در انتخابات را حق خود و رأی دادن به نامزد اصلح را در راستای، مصونیت بخشی به انقلاب و نظام تفسیر می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه در بیانیه ای به مناسبت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم شهرستان دعوت کرد تا همچون دور قبل حضوری پرشور داشته باشند.


متن کامل بیانیه بدین شرح است:


کشانده شدن حوزه انتخاباتیه شهرستان ابرکوه و چهار شهرستان دیگر استان، به دور دوّم انتخابات را به فال نیک می گیریم و این تجربه ای است که در ادوار گذشته هم داشته ایم.


شرکت در انتخابات که مظهر جمهوریت نظام است وظیفه ی دینی و ملی و انقلابی می باشد، که متوجه آحاد مردم این حوزه انتخاباتی در استان و دیگر حوزه های کشور است و جلوه ای از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد.


مردم متعهّد، متدین و وفادار به انقلاب و تابع فرامین مقام معظم رهبری در شهرستان ابرکوه همچون دیگر هموطنان خود، شرکت در انتخابات را حق خود می دانند و رأی دادن به نامزد اصلح را در راستای مصونیت بخشی به انقلاب و نظام تفسیر می کنند.


با این حال اینجانب ضمن قدردانی مجدد از حضور همه عزیزان در دوره اول، از عموم شهروندان شهرستان ابرکوه و دیگر شهرستانهای حوزه انتخابیّه دعوت می کنم، با قصد اداء تکلیف صبح جمعه دهم اردیبهشت مشتاقانه به پای صندوق های اخذ رآی حضور یابند، که این حضور به معنای دفاع از انقلاب در برابر کج اندیشان، بدخواهان و مؤلفه در اقتدار روزافزون نظام اسلامی می باشد و موجبات بالندگی کشور در همه عرصه ها را فراهم خواهد کرد.


بدیهی است هر گونه کم توجهی به این امر، مطلوبِ عقل و عرف و شرع نیست و باید پاسخگوی اخروی آن باشیم.
وعده همه ما جمعه دهم اردیبهشت در پای صندوق های اخذ رآی.

 

و الحمدالله رب العالمین
امام جمعه شهرستان ابرکوه
حسینی

انتهای پیام/ ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد