Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پس از رقابتی نفس گیر؛

صعود غرور آفرین «تیم فوتسال کویر ابرکوه» به لیگ برتر کشور+ عکس


عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور، کویر ابرکوه با 3 گل، از سد شهید منصوری کاشان عبور کرد.

وحید رجبی نژاد سرمربی تیم فوتسال نوجوانان کویر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، از پیروزی سخت و نفس گیر نوجوانان ابرکوهی در مصاف با تیم قدرتمند شهید منصوری کاشان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که در شهرستان بروجرد سالن ورزشی ولایت، در حال برگزاری است، خبر داد.

رجبی نژاد تصریح کرد: عصر امروز دوشنبه، توانستیم با نتیجه 3 بر 1 از سد منصوری کاشان عبور کرده و به جمع 4 تیم برتر کشور رسیده و جواز صعود به لیگ برتر نوجوانان کشور را دریافت کنیم.

وی افزود: فردا ساعت 10 صبح و در ادامه رقابت ها، بازیکنان کویر ابرکوه با برنده آذرخش بندرعباس و انصار قم روبرو خواهند شد تا بتوانند جواز ورود به مرحله نیمه نهایی را به دست آورند.

مربی تیم کویر ابرکوه یادآور شد: تاکنون بازی ها به صورت منطقه ای اجرا می شد ولی کویر ابرکوه، پس از کسب این پیروزی به همراه 3 تیم برتر دیگر، جزء لیگ برتر کشور قرار گرفت.

رجبی نژاد اذعان کرد: این پیروزی ها با کمترین امکانات و کمترین هزینه به دست آمده است که بسیار ارزشمند است.به کادر فنی و بازیکنان غیور کویر ابرکوه خسته نباشید گفته و به جامعه فوتسال استان و فوتسال ابرکوه، هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه این پیروزی را تبریک می گویم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد