Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از مواهب انقلاب است


فرماندار ابرکوه طی صدور پیامی مردم شريف و انقلابي شهرستان ابركوه را به خلق حماسه اي ديگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمود.

به گزارش سرو ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار شهرستان با صدور پیامی مردم فهیم و ولایتمدار این شهرستان را به حضور در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

متن پيام رسولی بدین شرح می باشد:

بسم ا... الرحمن الرحيم

هنوز صلابت گام هایتان در انتخابات 7 اسفند در فضای ایران اسلامی طنین انداز است؛ شکوه آن حضور بی نظیر بار ديگر روز جمعه؛ دهم ارديبهشت ماه در پای صندوق های اخذ رأی تکرار خواهد شد.

دهم ارديبهشت فرصتي با ارزش برای تبلور عظمت و  بزرگی مردم غیور ایران اسلامی است. مردم ايران همانند گذشته باز هم با کمک یکدیگر جلوه‌ای زیبا از هوشیاری خود را به جهانیان عرضه خواهند نمود. انتخابات و دخالت مردم در سرنوشت خود از مواهب  انقلاب مي باشد كه مردم قدر شناش ايران با حضور پرشكوه خود در انتخابات مهر تأیید دیگری را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند زد.

اینک که در آستانه برگزاری دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم بدین وسیله از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار، متدین و شهید پرور، بیدار و شجاع، ، صبور و حماسه ساز شهرستان ابركوه دعوت می کنم بار دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در صفوفی فشرده و همدل، با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، دشمنان و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و دوران ساز ایران اسلامی را مأیوس و ناامید کرده  و شکوه و اقتدارخود را به نمایش بگذارند.

وعده ما روز جمعه 10ارديبهشت ماه در پاي صندوق هاي اخذ رأي.

سيد نبي رسولي
فرماندار ابركوه

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد