Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد

هیئت های عزاداری سخنران محور باشد نه مداح محور/ جهت دهی جوانان به محافل سخنرانی وظیفه مسئولین


امام جمعه بخش بهمن در جلسه با مسئولین هیأت های مذهبی گفت: مسئولین در جهت دهی و هدایت جوانان به محافل سخنرانی هنر به خرج دهند.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، جلسه هماهنگی برنامه های عزاداری ماه محرم در بخش بهمن با حضور حجت الاسلام علیزاده امام جمعه این بخش و مسئولین هیئت های عزاداری مهردشت برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده در ابتدای این نشست اظهار کرد: توفیق خدمت به خاندان عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) یکی از برکات خداوند است؛ خدمت به این دستگاه همچنان که افتخاری بزرگ محسوب می شود، وظیفه سنگینی را هم بر دوش متولیان قرار داده است.

علیزاده تصریح کرد: جهت دهی و هدایت جوانان به سمت مساجد و بهره مندی از سخنرانی واعظان یکی دیگر از وظایف هیأت های مذهبی و عزاداری می باشد که باید در انجام آن هنر به خرج دهند؛ چرا که مجالس عزاداری باید سخنران محور باشد، نه مداح محور.

وی تأکید کرد: منیّت، تکبر و خود برتر بینی در میان عزاداران جایی ندارد، زیرا جایگاه هیأت و مسئولین هیأت ها باید با اخلاص و خضوع تقویت شود. لذا مسئولین باید سعه صدر و روح بلند را از سیره امام حسین(ع) الگو برداری کنند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد