Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

پلنگان هالیوود در مقابل مردان ایران زانو زدند/ولایت حضرت علی ع اثبات کردن نمی خواهد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: کسانی که ادعای روشنفکری دارند، اگر می توانند ولایت حضرت علی(ع) را انکار کنند، چرا که ولایت مولای متقیان نیاز به اثبات کردن ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در مراسم تجلیل از هنرمندان و دست اندرکاران واقعه غدیر اظهار کرد: برگزاری مراسم بازخوانی واقعه غدیر و گرامیداشت این روز تاریخی، به معنای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی نیست، بلکه هدف این است که این واقعه مهم، برای کسانی که خود را به کوری و کری زده اند مسجل شود.


حجت الاسلام تقدسی تأکید کرد: برای اثبات واقعه غدیر نیاز به سعی و تلاش نیست، کسانی که چند روزنامه خوانده اند و ادعای روشنفکری دارند، اگر می توانند ولایت حضرت علی(ع) را انکار کنند، چرا که ولایت مولای متقیان نیاز به اثبات کردن ندارد.

 

کسانی که پشت حضرت علی را خالی کردند امروز مقابل ولایت ایستاده اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد: علم، تنها کاغذ و اوراق نیست. کسی که علم و سواد صحبت کردن در مورد مطلبی را ندارد، مسئول تمام سخنان خود هستند و بداند که زیر سوال بردن ولایت امیرالمومنین(ع) یا از سر جهل و نادانی است، یا از روی غرض ورزی.


وی با اشاره به برخی اتفاقات اخیر تصریح کرد: همان هایی که بعد از پیامبر(ص) پشت حضرت علی(ع) را خالی کردند، امروز مقابل رهبری و ولایت ایستاده اند. روزی امام راحل فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شیطان بزرگ است، پس باید گفت امام نیز افراطی بوده؟! همه می دانیم اینچنین نیست و عده ای می خواهند از واقعیت فاصله بگیرند و به گفته شهید آوینی، امام گذشته را اطاعت کنند، زیرا اطاعت از امام حاضر برایشان دشوار است.

 

شیفتگان آمریکا فراموش نکنند امنیت ایران بهای سنگینی داد
تقدسی ادامه داد: دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط مردان نیروی دریایی خواست خداوند بود، تا در شرایطی که عده ای دم از دوستی با آمریکا می زنند، ببینند که چگونه ورق برگشت و افرادی که هالیوود از آنان پلنگ ساخته بود، در مقابل مردان ایران به زانو درآمدند.


وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدا، گفت: گاهی اوقات عده ای شیفته دوستی با آمریکا و پست و مقام می شوند و فراموش می کنند، که این امنیت و اقتداری که ایران در منطقه دارد، بهای سنگینی برایش پرداخت شده است. پس هر فردی در برابر هر جمله ای که می گوید باید پاسخگو باشد.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد