Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

17 کمیته اجرایی در ابرکوه جهت برگزاری برنامه های دهه فجر معرفی شد


پس از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر، 17 کمیته اجرایی از سوی فرماندار ابرکوه معرفی و وظایف هر یک اعلام شد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر به منظور مشخص شدن کمیته های اجرایی و تعیین وظایف هر یک، با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید نبی رسولی فرماندار شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماندگار ترین واقعه در تاریخ ایران است که با محوریت امام خمینی(ره) شکل گرفت. لذا امروز دهه فجر فرصتی مغتنم است در راستای بازسازی وحدت و انسجام مثال زدنی مردم ایران و تبیین و تشریح فعالیت های انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جدید.

رسولی تصریح کرد: در طی 38 ساله گذشته تعدادی از افراد که خود از نسل انقلاب و انقلابی بودند، به خاطر لجاجت و عناد کنار گذاشته شدند. در حالی که باید بدانند این انقلاب متعلق به مردم است و هیچ گروهی نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند.

وی ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: از نتایج انقلاب اسلامی همان تعصبی است که مسئولین در طول سال های پس از انقلاب در مورد انتخابات داشته اند و حتی در شرایط سخت جنگ تحمیلی هم آن را برگزار کردند. تا کنون هیچ قدرتی نتوانسته است مانع از برگزاری انتخابات در جهوری اسلامی ایران شود.

فرماندار شهرستان در خاتمه به بیان اسامی 17 کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر پرداخت و از مسئول هر کمیته خواست تا با برگزاری جلسات داخلی، برنامه های مربوطه را به بهترین شکل برگزار کنند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد