Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با ارسال پیامی؛

فرماندار ابرکوه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت


فرماندارابرکوه با ارسال پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، شب گذشته سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با ارسال پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی و خانواده عزیز و داغدارش تسلیت گفت.


انالله و انا الیه راجعون
ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، که عمر پر برکت خود را در راه مبارزات دوران انقلاب همراه با بنیانگذار انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بعد از آن گذراند، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق شد.

مجاهدات و وفاداری به انقلاب از ویژگی های این شخصیت فقید سعید و نامدار بود، که همیشه در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگیش در مسئولیت های حساس و خطیر در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشت.

وی در رشد و توسعه کشور در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نقشی به سزا و موثر برای عبور از بحران ها در مقاطع خاص داشت.

مبارزات و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی که با توکل به خداوند و پیروی از ولایت در دفاع از وطن تلاش می کرد، در حافظه تاریخ انقلاب اسلامی که جرقه آن از سال 42  توسط امام خمینی (ره) آغاز شد، خواهد ماند و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران نیز قدردان تلاش های صادقانه آن بزرگمرد تاریخ خواهند بود.


روحش شاد و یادش گرامی باد
فرماندار ابرکوه
سید نبی رسولی


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد