Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛

مسئولین ابرکوه و مهردشت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند


جمعی از مسئولین ابرکوه و مهردشت هر کدام با صدور پیام هایی، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش سرو ابرکوه، برخی مسئولان شهرستان ابرکوه و شهر مهردشت طی صدور پیام هایی جداگانه، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم بزرگ،مبارز خستگی ناپذیر و یار دیرین حضرت امام و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر طولانی و پربرکت خود را چه قبل و چه بعد از انقلاب در راه اسلام و نظام اسلامی و مردم گذرانید را به رهبر معظم انقلاب،خانواده محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.از درگاه خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده طلب غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر الهی خواهانم.


حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن:

انا لله و انا الیه الراجعون
ارتحال عالم مجاهد،یار دیرین حضرت امام و انقلاب و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می گوییم غفران و رحمت الهی و علو درجات را برای آن مرحوم مسالت داریم.

غفر الله لنا و له


حسین حاتمی شهردار ابرکوه:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام  و رهبری، استوره صبر و استقامت، بزرگ مرد سیاست، خردورزی، عمل گرائی و اعتدال و عقلانیت بود که نام و یاد او با انقلاب و امام خمینی (ره) گره خورده است.

بحق ایشان عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و روح بلند و ملکوتی ایشان که در شب وفات حضرت فاطمه معصومه(س) به روح والای امام، شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب پیوست، ضایعه‌ای سهمگین، غمی سترگ و جانکاه برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

اینجانب مصیبت و ضایعه عظمای رحلت مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شهرستان ابرکوه تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.


محمد رضا باقی پور شهردار مهردشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ناگهانی یار دیرینه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت عرض نموده و  از خداوند متعال برای این بزرگ مرد تاریخ انقلاب، رحمت و مغفرت الهی را مسئلت دارم.


ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه:

انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال جانسوز فقیه مجتهد و عالم مجاهد حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی و یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان از درگاه حضرت حق‌تعالی، رحمت و غفران الهی را مسئلت داریم.


علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

انا لله و انا الیه راجعون
با تأسف و تألم در گذشت یار دیرین حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری مد ظله العالی ,ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام,حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران تسلیت عرض می نمایم.

به حق ایشان جزء مبارزین خستگی ناپذیر دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی, از یاران صدیق امام و انقلاب و پس از استقرار این نظام مقدس از استوانه های این نظام می باشد.

فقدان این شخصیت موجب تألم روحی رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی شد که که تألمات ایشان در پیام معظم له متجلی می باشد.

به فرموده امام رحمت الله علیه با رفتن این شخصیت؛ خللی در عزم آهنین ملت, در پیروی از امام و انقلاب به وجود نخواهد آمد.معارضین و بد خواهان بدانند ملت علی رغم تحمل این ضایعه, با قدرت و قوت بیشتر راه خود را در اعتلای کلمة الله در سرتاسر عالم ادامه خواهند داد.

والله الحمد


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد