Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

9 دی 88 مردم «نَه» محکمی به آمریکا گفتند که برایش گران تمام شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، گفت: در حماسه 9 دی که پس از فضای غبارآلود فتنه 88، رخ داد مردم با حضور به‌موقع خود، نَه محکمی به فتنه گران و عناصر آنان گفتند.

به گزارش سروابرکوه، صبح امروز علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع دانش آموزان آموزشگاه شهیده روحی به مناسبت هفته بصیرت؛ اظهار کرد : حرکت خودجوش مردم در 9 دی‌ماه سال 88 در حمایت از رهبر انقلاب و نظام اسلامی واقعه‌ای ماندگار در تاریخ ایران شد.

فاتحی، به تحول عظیم ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد : تا قبل از پیروزی انقلاب در سال 57 کشورمان هیچ اختیاری از خود نداشت و بیگانگان تمام ثروت‌های کشور را به یغما می‌بردند اما مهم‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب، خروج آمریکا از کشورمان و کوتاه شدن دست ابرقدرت‌ها از ثروت‌های ملی بود.

وی، با تأکید بر اینکه کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور، برای آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی‌اش بسیار گران بود، افزود : آمریکا هر بار که از ایران سیلی محکم و شکست خورد، برای چنگ زدن به منافع ملی کشور ما حریص‌تر شد.

فاتحی ضمن بیان جزئیاتی از فتنه 88، اذعان کرد : تنها 30 درصد از مردم آمریکا در طول 200 سال حکومت دولت این کشور، در انتخابات شرکت دارند اما در ایران اسلامی بیش از 85 درصد حضور مردمی داریم که این نشانه مردمی بودن نظام است و این مسئله بسیار برای غرب سنگین بود لذا دست به ایجاد فتنه در سال 88 زد.

این مقام نظامی، ایجاد جنگ و ناامنی در منطقه خاورمیانه و کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و... را باهدف از بین بردن نظام اسلامی ایران برشمرد و تأکید کرد : ایجاد داعش، طالبان و ناامن کردن کشور، تنها باهدف از بین بردن نفوذ راهبردی ایران در منطقه انجام شد.

فاتحی، بابیان اینکه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری خود، عاملان دشمن در فتنه 88 بودند گفت : در هوای غبارآلود فتنه 88 همه دشمنان، حتی منافقینی که دستشان به خون 17 هزار ایرانی آلوده بود، بهایی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها جسارت توهین به کشور را پیدا کردند که این برای آزادی خواهان و دلسوزان نظام بسیار دردناک بود.

وی، همراهی با ولایت در زمان فتنه را لازمه به‌سلامت ماندن از شر فتنه عنوان کرد و گفت : در همه کشورها، فیلترهای انتخاباتی وجود دارد و در کشور ما نیز فیلترهایی مطابق با قانون فعال است و لازمه در امان ماندن از فضای غبارآلود فتنه عمل به قوانین و تابع ولایت بودن است که توسط برخی عناصر فتنه رعایت نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در پایان خاطرنشان کرد : مردم با حضور به‌موقع خود، ریشه فتنه را خشکاندند و نَه محکمی به همه فتنه گران و عناصر آنان گفتند.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد