Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف بررسی آسیب های فضای مجازی؛

« همایش بزرگ سراب » در ابرکوه


همایش بزرگ سراب با موضوع بررسی آسیب های فضای مجازی در ششمین اجرای خود به ایستگاه امامزادگان احمد و محمود علیهم السلام مهردشت رسید.

به گزارش سرو ابرکوه، همایش بزرگ سراب، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام خانی امام جماعت آستان مقدس امامزاگان مهردشت(ع) صورت گرفت.

حجت الاسلام خانی در این همایش که با استقبال جوانان و نوجوانان روبرو بود موضوعات آسیب های فضای مجازی، آسیب های شبکه های هوشمند اندروید مورد بررسی و دقت نظر قرار داد.

خانی با بیان آسیب های شبکه های اجتماعی اظهار داشت: جوانان به واسطه فراغتی که دارند، نسبت به بزرگسالان، مدت زمان بیشتری را به فضای مجازی اختصاص می دهند و  از طرف دیگر، فضای مجازی، کشمکش های جدیدی را در خانواده ایجاد می کند و این تهدیدی برای خانواده هاست.

وی در ادامه به آسیب های جسمی و روحی برخی از بازی های رایانه ای موجود در بازار اشاره کرد و افزود:  برخی از برنامه های رایانه ای، با بازی های ساده آغاز شروع شده و به تصاویر مستهجن ختم می شوند؛ در برخی از این بازی ها، جایزة پیروزی، ظاهر شدن عکس های مستهجن بر روی صفحه رایانه شماست.

خانی بیان داشت: بی تردید در ساخت و تولید این بازی ها، دست سازمان های جاسوسی سیا، موساد و... در کار است و می خواهند ذهن و روان کودکان ما را مسموم کنند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد