Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف اکران فیلم های حوزه کودک و نوجوان؛

«سینما دانش آموز» در ابرکوه راه اندازی شد+ عکس


در راستای اکران فیلم های ویژه حوزه کودک و نوجوان«سینما دانش آموز» باهمکاری کانون شهید رجایی در ابرکوه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، با تلاش کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی و همکاری اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش، در اقدامی پسندیده «سینما دانش آموز» ابرکوه افتتاح شد.

جواد عادل مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی در این رابطه اظهار کرد: این کانون با عنایت به شعار سال و با استفاده از ظرفیت های کمتر استفاده شده و یا راکد شهرستان، می تواند حوزه فرهنگی قابل توجهی را برای دانش آموزان و فرهنگیان آماده و در اختیار گروه های مخاطب قرار دهد.

عادل تصریح کرد: سینما دانش آموز به منظور اکران فیلم های حوزه کودک و نوجوان با استفاده از ظرفیت نمایش فیلم در شهرستان، صرفا جهت نمایش فیلم  برای خانواده آموزش وپرورش تدارک دیده شده است که امید است بتوانیم این ظرفیت را بزودی افزایش دهیم. همچنین کمپین معلمان شاد هم به منظور ارتقای جایگاه فرهنگیان عزیز در حوزه فرهنگی، سلامت، رفاه و ... فعال شده است.

مسلم روحی پناه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم بیان کرد: وجود شادی که منطبق بر احکام اسلامی یکی از تأکیدات دین اسلام است، از این رو باید به سمتی حرکت کنیم که افسرگی را از جامعه و گروه های مخاطب برداریم. لذا چنین برنامه هایی که مدت ها جای خالی آن احساس می شد، می تواند سازندگی و پیشرفت را برای شهرستان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد