Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آگهي مزايده شهرداری ابرکوه؛

اجاره محوطه پارك بانوان جهت راه اندازي پارك بادي


شهرداری ابرکوه، به استناد مجوز شورای شهر در نظر دارد محوطه باز داخل پارك بانوان را جهت راه اندازي پارك بادي به صورت اجاره یکساله به اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشرایط واگذار نماید.

به گزارش سرو ابرکوه، شهرداری ابرکوه به استناد مجوز شماره  315 مورخ 1/5/94 شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد محوطه باز داخل پارك بانوان را جهت راه اندازي پارك بادي با شرایط ذیل بصورت اجاره یکساله به اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشرایط واگذار نماید.


متقاضیانمی توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی شرکت در مزایده فوق حداکثر تا تاریخ 18/5/94 به واحد فضای سبز شهرداری مراجعه نمایند.


- قیمت پایه اجاره بهاء ماهیانه 2.000.000 ریال می باشد.

-  متقاضيان می بایست مبلغ 1.500.000 ریال به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره 3950025 نزد بانك رفاه به نام سپرده شهرداري ابرکوه واريز نمايند.

- متقاضيان می بایست درخواست كتبي همراه با قيمت پيشنهادي و شماره تماس و فيش بانکی واریز سپرده(نسخه صاحب حساب) را داخل پاكت قرار داده و حداکثر تا تاریخ 18/5/94 به واحد حراست شهرداري تحويل و رسيد دريافت نمايند. ( قید عبارت " مزایده اجاره محوطه پارک بانوان جهت راه اندازی پارک بادی" برروی پاکت تحویلی الزامی می باشد.)

- کلیه پاکت ها روز دوشنبه مورخ 19/5/94 ساعت 12 با حضور اعضاء کمیسیون عالی معاملات گشایش و برنده مزایده اعلام می گرددد.

- چنانچه برنده مزایده از انجام معامله خودداری نمایدیا پس از ابلاغ قانونی حداکثر تا هفت روز حاضر به انعقاد قرارداد نشود، سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با نفر بعدی منعقد می گردد و در صورتی که برندگان دوم و سوم نیز ظرف مهلت هفت روز پس از ابلاغ قانونی حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

- سپرده نفرات اول، دوم و سوم تا زمان انعقاد قرارداد نزد شهرداري باقي خواهد ماند كه پس از عقد قرارداد و ارائه فيش بانكي نسخه واريز كننده مسترد خواهد گرديد.

- سپرده بقیه شرکت کنندگان پس از مشخص شدن برنده مزایده و ارائه فيش بانكي نسخه واريز كننده مسترد می گردد.

- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.

- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مخدوش و مشروط و پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- انجام هرگونه فعاليت منوط به ارائه مجوزهاي لازم از اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان و ديگر مراجع ذيصلاح مي باشد.

منبع: شهرداری ابرکوه

انتهای پیام/ ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد