Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب موقت جمعه بخش بهمن:

اجتماع بزرگ اربعین، دنیا را شگفت زده و دشمنان را هراسان کرده است


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: اربعین فرصتی است که انسان ولایتش را تقویت کند؛ محبت به اهل بیت(ع) این جمعیت عظیم را به کربلا می کشاند و اینطور است که دنیا به هراس افتاده است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام تقی فتاحی امام جمعه موقت بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه 21 آبان ماه؛  فضائل زیارت اباعبدالله ع با پای پیاده را برشمرد و اظهار کرد: اربعین میثاق با شهدای کربلاست، اربعین فرصتی است که انسان ولایتش را تقویت کند.

وی افزود: این زیارت اربعین تاسی به بزرگان دین و محبت به اهل بیت(علیهم السلام) است که این همه جمعیت را به کربلا می کشاند و اینطور است که دنیا به هراس افتاده است.

حجت الاسلام فتاحی در ادامه افزود : خوی استکبار بزرگ منشی است ، در کشورهای جهان مداخله می کنند جنگ راه می اندازند تا اسلحه هایشان را بفروشند این ها و دراس آنها آمریکا یعنی قلدری، زورگویی ..

خطیب موقت جمعه مهردشت ادامه داد: آن چیزی که آمد تا به مردم دنیا بگوید این ها ظالمند جمهوری اسلامی بود ، آدمی که هنوز نیامده و تبلیغات می کند ، قرار است نظرش عوض شود؟

فتاحی خاطر نشان کرد: حیف کسانی هستند که در پی ارتباط با همچین کشوری اند؛ با گرگ هیچ وقت گوسفند نمی تواند بسازد.

وی افزود: باید تمام توجه ما به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله) باشد، ما می توانیم کار کنیم و برسیم، آن ها حاضر نیستند تحمل کنند که کشور ما ماهواره و پیشرفت برنامه هسته ای داشته باشد.

این مقام مسئول اذعان داشت: این ها می خواهند ما را از بین ببرند، مردم ایران ایستاده اند و با اتحاد و و حدت و با عنایت امام عصر عج شاهد سرنگونی استکبار و در راس آن ها آمریکا باشیم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد