Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

زلزله در استانداری یزد؛

آش شور مسئولان اجرایی استان صدای فرماندار بافق را هم در آورد!


فرماندار بافق در پی کم کاری دولت در تکمیل جاده بافق به صراحت اعلام کرد: در صورتی که گیر کار جاده بافق مشخص نشود، اعضای شورای شهر و بنده همراه با مردم در جاده خواهیم نشست.

به گزارش سرو ابرکوه، پس از مسدود شدن جاده بافق توسط مردم معترض این شهرستان، سيد مهدي طلایی مقدم فرماندار بافق در گفتگویی تلفنی با معاونت خود در جمع مردم معترض گفت:« در صورتی که گیر کار جاده در روز شنبه مشخص نشود، مسئولین بافق اعم از اعضای شورای شهر و بنده همراه با مردم در جاده خواهیم نشست. کار اتمام پروژه جاده بافق- یزد عملاً از اداره کل راه و شهرسازی استان گرفته شد و شخص معاونت عمرانی استانداری مسئول ادامه و تکمیل جاده است.»

این سخنان نشان داد مدیران دولت امید نیز مانند بسیاری از مردم تنها امیدشان به تحصن، تجمع و نامه نگاری است و امیدی به وعده وعید دولتی ها ندارند. سخنانی که این بار از  فرماندار دولت تدبیر (نه منتقدانِ بی سوادِ مغرضِ توجه طلب دولت) منتشر شد، نشان دهنده اوج درماندگی و یاس مدیران دولت تدبیر است.

هر چند طلایی مقدم  مدت کوتاهی بعد از این اظهارات مجبور شد بگوید: «انصافا وی [سید حسینی] وقت زیادی گذاشته و حتی آخرین جلسه پشت درب اتاق عمل پدرش با پیمانکار در تهران برگزارشده است» اما این تعریف و تمجیدها برای حامیان رسانه ای «شخص معاونت عمرانی استانداری» کافی نبود.

حامیان رسانه ای دولت ابتدا یادآوری کردند وی اصالتاً اهل طبس است، و سپس علی رغم ژست اخلاق مداری خود، طلایی مقدم را با صفاتی نظیر ترسو، گستاخ و ناشی مورد خطاب و عتاب قرار دادند.

انتهای پیام/س*

عصر فرهنگ/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد