Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد:

اصرار بر رفع حصر فتنه گران حاکی از بی بصیرتی گویندگان/ دانشجو در محیط دانشگاه سیاستمدار باشد نه سیاست زده


امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: کسانی که می گویند "یا سران فتنه را محاکمه کنید یا حصرشان را بشکنید" بدانند اصرار بر رفع حصر و محاکمه خودش حاکی از بی توجهی به عمق موضوع است که خود نوعی بی بصیرتی گویندگانش می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی پس از مدتی کسالت نماز جمعه این هفته را اقامه کرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر ویژه از محبت های مردم شهرستان در حادثه ای که برایش رُخ داده بود، اظهار داشت: محبت های بی دریغ شما را نشانه اوج علاقه به روحانیت خدوم و شخص خود را کوچک تر از قابلیت این الطاف بزرگ می دانم. قطعاً دعا های شما عزیزان کارساز شد و امیدوارم از جانب حضرت حق توفیق خدمتگزاری به شما را داشته باشم.


دانشجو در محیط دانشگاه سیاستمدار باشد نه سیاست زده
حسینی با نزدیک شدن به 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجو امید و آینده کشور است و باید نمادی کامل از شخصیت روشنفکر و تمام عیار مسلمان و متدین باشد. دانشجویان مسلمان که در دانشگاه و مراکز آموزش عالی تحصیل می کنند خط سیر خوشبختی برای خود و کشور را گم نکنند!

امام جمعه شهرستان افزود: باید آرمان گرا و مولّد علم باشند و علم، اخلاق و ایمان را با هم ممزوج نمایند و به اهداف بلند انقلاب اسلامی در عرصه کشوری و جهانی نگاه کلان داشته باشند. عاشقانه مطیع امر ولی امر مسلمین و رهبری خود باشند و در محیط دانشگاه سیاستمدار باشند نه سیاست زده.


شورای عالی انقلاب فرهنگی با عمل به وظایف خود، دلبستگان به فرهنگ دینی را امیدوار کند
وی یادآور شد: ما همه موظفیم به فرهنگ دینی خود که هویت ملی ما است در زندگی پایبند باشیم چرا که مقدم بر همه امور دیگر در زندگی می باشد. شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه فرهنگی کشور است! باید به نحو اصلی در امر فرهنگی کشور سیاستگذاری کند این همه جلسات در شورا می گیرند خروجی اش چیست؟ چرا باید روز به روز در کشور شاهد استحاله فرهنگی باشیم؟

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: چرا دانشجوی ما که باید پرچمدار فرهنگ دینی باشد خودش هویت فرهنگی نیاکان خود را نیافته و رفتار بعضی از آنها ضد فرهنگی و غرب مسلکی و پوچ گرائی است؟ اگر سکان داران فرهنگ کشور وظیفه خود را به خوبی انجام دهند جوانان ما کمتر در دام مُدپرستی، پوچ گرائی، خرافه دوستی و اوهام می افتند.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) فلسفه وجودی شورای انقلاب فرهنگی؛ تفهیم، تبیین، تثبیت، اِنفاذ ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی، باز آرائی مداوم جبهه فرهنگی انقلاب و پایش پیشرفت های فرهنگی کشور متناسب با ظرفیت ها و شایستگی های عظیم ایران اسلامی و انقلابی است.

خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با عمل به وظیفه خود، دلبستگان به فرهنگ دینی کشور را امیدوار و در امر مهندسی فرهنگی، ایجاد تحول و بازنگری نماید.

 

اصرار بر رفع حصر فتنه گران حاکی از بی توجهی به عمق موضوع و بی بصیرتی گویندگان است
این مقام مسئول عنوان کرد: مطلب دیگر اینکه در کشور اخیرا زمزمه های ابهام انگیز در بحث تطهیر سران فتنه به گوش می رسد! این نکته را که تیتر می کنند که یا سران فتنه را محاکمه کنید یا حصرشان را بشکنید. ظاهری قشنگ دارد ما هم بخش اول را قبول داریم که مجرم باید محاکمه و محکومیتش ثابت شود.

حسینی بیان کرد: اما سخن اینجاست که خدای متعال هم بر اساس قاعده لطف نسبت به کسانی که دوستشان دارد و خطای بدون توبه دارند  نمی گذارد به عقوبت سنگین قیامت گرفتار شوند و در همین دنیا به بلیه ای مبتلا می کند تا از گناه تطهیر شوند.

وی اضافه کرد: فتنه گرانی که در پیشگاه ملت توبه نکردند اگر محاکمه شوند ظاهرا محکومیتی سنگین خواهند داشت. لذا به نظر می رسد که باید نظام به پاس خدمات پیشین آنان لطف کند تا بد بدتر نشود.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: پس اصرار بر رفع حصر و محاکمه خودش حاکی از بی توجهی به عمق موضوع است که خود نوعی بی بصیرتی گویندگانش می باشد، اما از طرفی هم نباید نسبت به کسانی که به خاطر جوگیر شدن و بی بصیرتی مفتون شدند و حالا همراه نظام هستند سخت گیری کرد.

حقیقت رو سیاهان حامی صدام که امروز علیه نظام اسلامی توطئه می کنند آشکار خواهد شد
حسینی با اشاره به 18 آذر سال 70 روز معرفی صدام به عنوان آغازگر جنگ خاطر نشان کرد: بالاخره خورشید در پس ابر نمی ماند و سرانجام نیز حقیقت رو سیاهان حامی صدام که امروزه در اشکال مختلف علیه نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران توطئه، تحریم و تهاجم دارند؛ به لطف خدا بیش از پیش برای جهانیان آشکار خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد