Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بیانیه امام جمعه ابرکوه به مناسبت هفته بسیج؛

عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای ایران است/تخریب چهره بسیج نشانه ترس دشمنان است


این که استکبار جهانی با توسل به رسانه‌های فراگیر خود تلاش می‌کند چهره بسیج را مخدوش جلوه دهد ریشه در ترس از قدرت بسیج دارد؛ چرا که این لشکر مخلص الهی است که از اول انقلاب تاکنون نگذاشته استکبار جهانی در هیچ یک از حوزه‌ها به اهداف شوم خود نائل شود.

سرو ابرکوه،

هفته اول آذر، یادآور غرس نهالی است که امام خمینی(ره) به عنوان باغبان انقلاب، آن را کاشت و به لطف خدا با سرعت شجره طيبه و درخت تناور و پرثمرى شد كه شكوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق داد و از الطاف جلیّه خداوند شد. بسیج برخاسته از متن انقلاب و ملّت است.

نقش‌آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی ۳۵ سال گذشته، حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در هشت سال دفاع مقدس، سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌‌آفرینی‌ها و بحران‌‌سازی‌های استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام، گره‌گشایی از مشکلات جامعه در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقتی انکارناپذیر است که از عصبانیت و چرایی هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی پرحجم دشمنان علیه این نهاد مقدس، رمزگشایی می‌کند.

عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است؛ آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع موانع و چالش‌های موجود در راه دستیابی به استقلال و آزادی کشورشان، در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده‌اند.

بسیج شكوهمند ما، اگر می شكوفد، می بالد، حماسه می آفریند، پیش می رود و اگر هنوز زنده و رزمنده است، از این روست كه دل در گرو محرم و عاشورا و كربلا دارد. این نام قدسی حسین بن علی (ع) است كه در بسیجی، شور و شعور می آفریند و عزم و اراده می سازد؛ اسلام خواهی و ایران دوستی بسیجی، در سایه سار ولایت است كه معنا می یابد و بارور می شود.

بسیجی، كربلایی است و ولایتمدار. او جان و اندیشه خود را در چشمه سار عاشورا شست و شو داده و دفاع مؤمنانه از ولایت را نیز در مدرسه كربلا آموخته است.  این که استکبار جهانی با توسل به رسانه‌های فراگیر خود تلاش می‌کند چهره بسیج را مخدوش جلوه دهد ریشه در ترس از قدرت بسیج دارد؛ چرا که این لشکر مخلص الهی است که از اول انقلاب تاکنون نگذاشته استکبار جهانی در تمام حوزه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی و فناوری به اهداف شوم خود نائل شود و تمام فتنه‌های فتنه انگیزان را با یک اشاره مقام عظمای ولایت خنثی کرده است.

اينجانب با تبريك هفته بسیج به همه بسيجيان سرافراز به ویژه جان برکفان مدافع ولایت در شهرستان ابرکوه، مداومت در پيمودن راه شهداي والامقام را از خداوند خواهانم و امید دارم در راستاي اعتلای آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالي) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

والحمد لله رب العالمین
امام جمعه ابرکوه
حاج سید ابراهیم حسینی
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد