Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در بازدید از معادن سنگ:

عزم اجرایی در رفع مشکلات، باید عزم استانی باشد


امام جمعه ابرکوه، ضمن بازدید از معادن سنگ شهرستان گفت: ولی در رفع مشکلات عزم اجرایی، باید عزم استانی باشد؛ چرا که فراورده و خروجی فعالیت در زمینه استخراج سنگ قطعا می تواند رونق بخش اقتصاد کشور باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی  امام جمعه ابرکوه، به همراه دیگر مسئولین از معادن استخراج سنگ معدن و سنگ های تزئینی ساختمان بازدید کرد و در جمعه کارفرمایان و کارگران سنگ اظهار داشت: فعالیت شما عزیزان در زمنیه استخراج سنگ و کمک به اقتصاد شهرستان بسیار اثر بخش بوده است.
حجت الاسلام حسینی گفت: گرچه عمده افرادی که در این مناطق بیابانی شاغل هستند و استخراج سنگ معدن را بر عهده دارند با یک سری کاستی ها و مشکلات، نارسایی ها، کمبودها و نقیصه ها مواجه هستند ولیکن با عزم راسخ و همت بلند سعی بر این دارند که نسبت به امرار معاش جمعی از کارگران و پرسنلی که به صورت شبانه روزی در این بیابان ها فعالیت می کنند، خدمت رسانی نمایند.
وی خاطرنشان کرد: همه مسئولین باید به سهم خود در معیت و همراهی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر کل صنعت و معدن استان تلاش کنند تا زمینه مرتفع نمودن مشکلات این قشر تلاشگر را به خصوص در زمینه سوخت و برق فراهم نمایند.
امام تجمعه تأکید داشت: گرچه مسئولین شهرستان مستقیما با مشکلات و موانع آشنا هستند ولی در رفع مشکلات عزم اجرایی، باید عزم استانی باشد؛ چرا که فراورده و خروجی فعالیت در زمینه استخراج سنگ قطعا می تواند رونق بخش اقتصاد کشور باشد.


 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد