Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


امام جمعه ابرکوه بر ضرورت توجه به مسائل اخلاقی در ماه رمضان تاکید کرد


امام جمعه ابرکوه گفت: رعایت موضوعات اخلاقی در ماه مبارک رمضان، اصلی ترین وظیفه یک مومن است، پیران را باید تعظیم و احترام کرد، صله ارحام نمود و چشم و گوش و دست و پا و زبان را باید از گناه بست.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه درگفت وگو با ایرنا افزود: ماه رمضان ماهی که شیطان در آن به غل و زنجیر کشیده شده است.

وی با اشاره به اهمیت و فضائل ماه مبارک رمضان اظهارکرد:نفس ها در این ماه با دهان روزه حکم تسبیح خدا و خواب روزه دار حکم عبادت خدا را دارد.

امام جمعه ابرکوه گفت : ماه رمضان فرصت خوبی برای همه بخصوص جوانان برای پر کردن صفوف نماز جمعه و جماعات و بهره بردن از سخنرانی مبلغین است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: رمضان ماه خودسازی و تطهیر نفس ، عبادت و بندگی خدا با صیام و قیام و ماه نزول قرآن و میهمانی خدا است.

حسینی بابیان اینکه باید همه حرمت این ماه خدا را داشته باشیم اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان حب نفس ، حب دنیا ، حب جاه را برای کسب شایستگی از دل بیرون کنیم .

وی خاطرنشان کرد: دراین ماه افطاری دادن مومنین روزه دار، خیرات کردن برای اموات هم بسیار ارزش و فضیلت دارد و سعی کنیم خلق و خوی خود را اصلاح کنیم و به مردم خیر برسانیم و شر خود را از مردم باز داریم.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: با عمل به واجبات و ترک محرّمات باید تقوای الهی را در این ماه شریف به دست آورد و کسب تقوا ، خودسازی و گناه سوزی است.

نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در74 مسجد شهرستان ابرکوه برگزار می شود .

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد