Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خبر داد

شرکت بیش از 6 هزار شهروند ابرکوهی در جلسات ختم و ترتیل قرآن


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: جلسات ختم و ترتیل خوانی قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در ابرکوه برگزار می شود که طی آن بیش از 6 هزار نفر از علاقمندان، در آن شرکت می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان از برگزاری جلسات ختم و ترتیل خوانی قرآن خبر داد و گفت: این جلسات همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد، بقاع متبرکه، تکایا، محافل مذهبی و منازل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

دشت آبادی تصریح کرد: 123 جلسه ختم و 27 جلسه ترتیل خوانی در شهرستان دایر می شود که در آن بیش از 6 هزار شهروند ابرکوهی از جمله جوانان و نوجوانان در آن شرکت می کنند. ضمن اینکه جلسات تفسیر قرآن نیز توسط روحانیون و ائمه جماعات مساجد نیز برپا می شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن برای انسان ها ارزشمند و فرصتی برای نزدیک شدن به درگاه الهی است و ماه رمضان فرصتی مغتنم بدین منظور خواهد بود. قرآن نور رحمت و هدایت به سوی سعادت بشری است و تاکنون کاملتر و جامع تر از آن دستوری برای سعادت بشر نیامده و نخواهد آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه اذعان کرد: یادگیری و آموزش قرآن و مفاهیم والای آن و توجه به معارف نابش از مشکلات جسمی، روحی و زندگی ما می کاهد.

منبع: 15 دی

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد