Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد انجام شد

انتقاد امام جمعه ابرکوه از تبعیض مسئولین کشوری در بازدید شهرستان های محروم


امام جمعه ابرکوه از تمایز و تبعیض مسئولان کشوری در بازدید از شهرستان های برخوردار و محروم استان یزد انتقاد کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز نمایشگاه عکس های منتخب سوگواره عاشورایی عکس پلک، با حضور علی غیاثی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و برخی مسئولان شهرستان در خانه تاریخی آقازاده ابرکوه افتتاح شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در نشستي که در حاشیه این مراسم برگزار شد، با اشاره به سفر خانم احمدي پور معاون رئيس جمهور و رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري کشور به استان يزد گفت: اينجانب به سهم خود از تبعيض مشهود در برنامه های وی در شهرستان هاي استان ناراضي هستم.

حجت الاسلام حسینی افزود: چرا که مراتب دعوت از خانم احمدی پور را به مبادي ذيربط استاني انجام داده و حداقل انتظار مردم و مسئولين، بازديد وی از ابرکوه به عنوان يکي از چهارده شهر نمونه گردشگري کشور بود.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: ولي در اوج ناباوري شنيديم که ديدار از شهرستان هاي برخوردار استان نسبت به ابرکوه، به دلايل نامعلوم در برنامه هایشان اولي بوده است. شايد هم بي توجهي به مناطق محروم همچنان اولويت دارد!

حسيني خاطر نشان کرد: قبل از اين هم آقاي سلطاني فر رئيس سابق ميراث در سفر به يزد، قول آمدن به ابرکوه را در ارديبهشت ماه سال جاري دادند و ما هم به مردم وعده داديم. ولي اين هم عطف به هزار وعده خوبان شد.

وي عنوان کرد: در اين خصوص نماینده مردم، فرماندار و مسئولين شهرستان نيز به شدت ناراضي و گلايه مند شدند.

حسینی تاکید کرد: این بُعد طولانی مسافت شهرستان از مرکز استان هم، گناه و جرم اين مردم ولایي ابرکوه است که متأسفانه از ليست ديدارها حذف مي شوند!

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد