Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت بخش بهمن:

با 40سالگی انقلاب؛ فاتحه استکبار و صهیونیست خوانده می‌شود


امام‌جمعه موقت بخش بهمن، گفت : علت ترس استکبار و صهیونیست از رسیدن انقلاب به 40 سالگی این است که می‌دانند در آن زمان دیگر جایی برای زورگویی آنها نیست.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی فتاحی امام‌جمعه موقت بخش بهمن در جمع نمازگزاران نماز جمعه، اظهار کرد : اصل نظام و انقلاب اسلامی است که باید پابرجا و استوار بماند.

حجت‌الاسلام فتاحی گفت : دشمنان این انقلاب سال‌ها است تلاش می‌کنند با ترفندهای مختلف نظامی و جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، انواع جنگ‌افزارهای نرم و جنگ تمام‌عیار اقتصادی که این روزها شاهد آن هستیم، از استقرار آن جلوگیری کنند.

فتاحی تأکید کرد : چراکه می‌دانند زمانی که نظام جمهوری اسلامی به چهل‌سالگی برسد، به کمال اوج کمال و سربلندی رسیده است و آن زمان؛ زمانی است که همه دشمنان ازجمله صهیونیست، تروریست، گروهک‌های داعش و تکفیری باید بساطشان را جمع کنند.

وی تصریح کرد : نظامی که باوجود تمام مشکلات و موانع روی پای خودش ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و آنکه باید برود و فاتحه‌اش خوانده می‌شود، اسرائیل، آل سعود و سردمداران استکبار هستند.

امام‌جمعه موقت بخش بهمن در بخشی از خطبه‌ها به فرارسیدن هفته اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت : فرزندان در خانه تحت تربیت پدر و مادر و در مدرسه زیر نظر معلمان و مربیان هستند، لذا برای اینکه دوگانگی در تعلیم و تربیت رخ ندهد، باید بین خانه و مدرسه، پدر و مادر و اولیا و مربیان پیوند برقرار باشد.

فتاحی خاطرنشان کرد : والدین وظیفه‌دارند به مدرسه فرزندانشان سر بزند و از اخلاق و تربیت آنها باخبر شوند و مسئولین مدرسه نیز پدر و مادرها را از جریان جزئیات روند تحصیل فرزندان مطلع کنند.

انتهای پیام/ح.ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد