Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در نشست خبری اصحاب رسانه:

استکبار و افراد ضد نظام فراری یارای مقاومت در برابر انقلاب 40 ساله را ندارند/ اجرای بیش از 100 برنامه دهه فجر در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، گفت : معاندین و افراد ضد نظامی که از کشور فرار کردند، یارای مقاومت در برابر انقلاب 40 ساله را ندارند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و در آستانه فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : امسال یکی از حساس‌ترین ایام گرامیداشت دهه فجر است زیر برخلاف تصور دشمنان انقلاب چهل‌ساله شد.

برگزاری مراسمات دهه فجر لازمه ایجاد وحدت بین مردم و مسئولین
فاتحی گفت : لذا با توجه به بعثت انقلاب و حجم عظیم دشمنی‌ها علیه نظام و در راستای ایجاد وحدت هر چه بیشتر در صفوف امت و مسئولان زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه، باید مراسمات و برنامه‌های این ایام به‌صورت ویژه برگزار شود.

وی افزود : نظامی که در آن قرار داریم و امروز 40 ساله شدن آن را جشن می‌گیریم، حاصل رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب، مجاهدت‌های افراد انقلابی که در زندان‌های ساواک شکنجه شدند و به درجه شهادت و جانبازی رسیدند، یا کسانی که تبعیدشده و به جوخه‌های اعدام سپرده شدند. همان‌هایی که در مقابل خباثت‌های پهلوی و استکبار جهانی ایستادند تا انقلاب به ثمر نشست.

انقلاب حاصل ایستادگی در مقابل اپوزیسیون‌هایی است که از کشور فرار کردند
فاتحی بیان کرد : حاصل تلاش افرادی است که در مقابل منحرفینی که اوایل انقلاب در پوستین دوست و در قالب مخالفان اهداف امام راحل و دشمنان نظام جمهوری اسلامی فرار کردند و امروز نقش اپوزیسیون را در خارج از کشور ایفا می‌کنند، مقاومت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه یادآور شد : بعدازآن نیز شاهد رویش جوانانی بودیم که هم‌زمان با تحمیل جنگ و بعدازآن توانستند در مقابل حجمه دشمنی‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... استکبار از کیان نظام و مرزوبوم این کشور دفاع کنند.

معاندین یارای مقاومت در برابر انقلاب 40 ساله را ندارند
وی تصریح کرد : پیام برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب برای استکبار جهانی، معاندین، کسانی که در مقابل عظمت و قدرت انقلاب یارای مقاومت ندارند و با شبه افکنی و شایعه‌پراکنی قصد تزلزل در نظام اسلامی دارند، این است که به لطف خدا 4 دهه از واقعه تاریخی حیات طیبه انقلابی که برایش پایانی در روزهای اول پیروزی تصور می‌کردید، گذشت.

فاتحی، با اشاره به جمله «افتخار به گذشته و امید به آینده» که شعار امسال ایام‌الله دهه فجر است، گفت : برخلاف تصور شما این انقلاب مقاومت کرد و بازهم مقاوم خواهد ماند تا به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود و نویدبخش آینده روشنی برای همه جهانیان است.

استکبار در زباله‌دان تاریخ می‌میرد و انقلاب همچنان ادامه دارد/ اجرای بیش از 100 برنامه در ابرکوه
این مقام نظامی خاطرنشان کرد : به فرموده مقام معظم رهبری روسای دولت آمریکا و معاندین در زباله‌دان تاریخ خواهند مُرد و یادی از آنها مگر به قساوت و بدعهدی در جامعه بشریت نخواهد ماند و انقلاب ما همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی، با اشاره به بیش از 100 برنامه مختلف که با توجه به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه بیشتر از 30 درصد آن با محوریت مساجد اجرا می‌شود، افزود : نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی قبور شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب، نمایش همگانی و اجرای سرود، نشست‌های روشنگری و همایش 40 سالگی انقلاب، ازجمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت در شهرستان اجرا می‌شود.

برگزاری جشن‌های انقلاب از شامگاه 22 بهمن در شهرستان
فاتحی، محافل انس قرآن، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و واحدهای دانش‌آموزی، برگزاری جشن‌های انقلاب از شامگاه 22 بهمن‌ماه با فریادهای الله‌اکبر و نورافشانی در میدان اصلی شهر از دیگر مراسماتی برشمرد که برای دهه فجر برنامه‌ریزی‌شده است.
انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد