Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد:

در برنامه های دهه فجر مراقب نفوذ ضدارزش ها باشید/ اهم محور برنامه های این دهه


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات یزد گفت: مسئولان ضمن برگزاری برنامه های شاد در یوم الله دهه فجر باید مراقب نفوذ ضدارزش ها باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام فخر الدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات یزد در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در ابرکوه، گفت: خداوند در آخر سوره محمد نوید انقلابی را داده بود، که توسط افرادی غیر از اعراب رقم می خورد که حضرت محمد فرمودند: این افراد ایرانیان می باشند.


حجت الاسلام فخر الدینی بیان کرد: اگر آل سعود و دیگر دشمنان با پیشرفته ترین سلاح های خود وارد شوند، باید بدانند که مکر خداوند از آنها بالاتر می باشد. انقلاب اسلامی ایران پایگاهش عقل و معرفت است و چنان ایثار به اوج خود رسید که انقلاب رقم خورد.


محور برنامه های دهه فجر: بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی
وی گفت: در ایام الله دهه فجر کلیه برنامه ها باید بر محورهای ذیل قرار گیرد: بصیرت افزایی؛ عده ای قصد دارند دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند و آن را در محضر مردم ناچیز جلوه دهند، لذا باید مردم نسبت به دستاورهای عظیم کشور در زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... در برابر کاستی ها و محدودیت های زمان حکومت پهلوی آگاه باشند.


فخرالدینی افزود: محور دیگر امید آفرینی است. ایران در گذشته از هر نظر کشوری وابسته بود ولی اکنون به حول و قوه الهی، برکت انقلاب و تلاش های مردم به کشوری مبدل شده است، که از هر نظر به خودکفایی رسیده، تا جایی که بسیاری از محصولاتش نیز به کشورهای دیگر صادر می شود.


این مقام مسئول با توجه به موقعیت حساس کنونی عنوان کرد: برنامه های دهه فجر باید در زمینه دشمن شناسی، به شکلی باشد، که جلوی فعالیت های کسانی که می خواهند، معروف را منکر و منکر را معروف جلوه دهند، بگیرند.


در برنامه های دهه فجر مراقب نفوذ ضدارزش ها باشید
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات یزد همچنین با اشاره به اهمیت خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه های اقتصاد مقاومتی باید به طور واضح برای مردم تشریح شود. لذا اگر هر فردی این موضوع را شخصا رعایت کند، خود به خود این مهم محقق می شود.


وی ضمن بیان این مطلب که جهان اسلام با چالش های روبرواست که تنها وحدت می تواند آن را پیروز کند، تصریح کرد: مسئولین کمیته های اجرایی در حالی که برنامه های شادی برای مردم تدارک می ببینند، باید مراقب نفوذ ضدارزش ها نیز باشند که مسائلی همچون توهین و تحقیر افراد و مسئولین به وجود نیاید.


انتهای پیام/ م. ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد