Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی؛

بانوان ابرکوهی با ارسال بیانیه ای از دکتر بابایی حمایت کردند


بانوان فرهیخته ابرکوهی با ارسال بیانیه ای حمایت قاطع خود از کاندیدای مجلس دهم، دکتر محمد رضا بابایی دره را اعلام کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، جمعی از بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی و اساتید حوزه و دانشگاه با ارسال بیانیه ای حمایت خود از دکتر محمد رضا بابایی را اعلام کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

باسمه تعالی

بیانیه بانوان ابرکوهی در حمایت از دکتر محمد رضا بابایی دره

هر ملتى باید سرنوشت خودش را، خودش تعیین کند. با اراده ملتها، اراده‏اى که تبع اراده خداست، اراده‏اى که براى خداست، غیر ممکن‏ها ممکن مى‏شود و محالها واقع. ما به نیروى ملت اتکا داریم. (امام خمینی (ره))

با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب به همه زنان فهیم ابرکوهی؛

اینک که در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز و حماسی قرار گرفته ایم، بدون شک عمل به تکلیف الهی و ادامه راه امام و شهدا در استقرار و حفظ این نظام اسلامی لازم و حتمی است. این باری است که بر دوش تک تک این ملت نهاده شده است و امانتی است که با خون شهدا و و مقاومت و ایستادگی آحاد مردم تا کنون محفوظ مانده است و بعد از این نیز به حول و قوه الهی تحت حمایت امام عصر(عج) و رهبری رهبر عالی قدر این ملت همچنان محفوظ خواهد ماند. لذا بر همه فرض است که در جریان حفظ این انقلاب اسلامی دلیرانه وارد میدان شوند و همت عالی خود را به کار گیرند.

ما زنان ابرکوه به عنوان نیمی از پیکره عظیم ملت شجاع و آزاده ایران و در کنار باقی جامعه به وظایف خود واقف بوده و در راستای اهداف این انقلاب الهی حرکت می کنیم و این سخن پیشوای انقلاب خود را در گوش داریم که: «حفظ این جمهورى اسلامى از اعظم فرایض است. حفظ نظام از واجبات شرعیه و عقلیه است. ملت بزرگ اسلامى مصمم است به نهضت اسلامى خود ادامه دهد و اجازه دخالت‏خیانتکاران را در کشور خود ندهد.»

خداوند دست یاریگر خود را همراه این ملت قرار داده و رویش های بسیاری را به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خاک شهید پرور فراهم ساخته است: «جامعه، امروز مملوّ از جوانهای شجاع، آگاه، آشنا به حقایق زمان و مسلط به مسائل گوناگون سیاسی است که رویش های جدید انقلاب هستند.» (22 مهر 1391)

حضرت امام (ره) سفارش های گران قدری در انتخاب فرد اصلح به مردم فرموده اند: «مردم را توجه بدهید به این که شما مى‏خواهید اسلام را حفظ کنید، باید منتخبین شما اشخاصى باشند که توجه به اسلام داشته باشند، متعهد به اسلام باشند، بازیگر نباشند. من متواضعانه از شما مى‏خواهم که حتى الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت نمایید، و اشخاصى اسلامى، متعهد، غیرمنحرف از صراط مستقیم الهى را در نظر بگیرید. باید درست متوجه باشید و اشخاصى که انتخاب مى‏کنید سوابقشان را مطالعه کنید، بدانید... در زمان سابق چه جور بودند، در زمان انقلاب چه جور بودند، از اول انقلاب تا حالا چه جور بودند و سوابق خانوادگیشان چه هست، عقایدشان چه هست و مقدار معلوماتشان چه هست.»

ما به عنوان بخشی از جامعه زنان ابرکوه  نیز در جریان این جستجو، برای انتخاب فرد مناسب این میدان که کارآزموده، توانمند، مدیر و مدبر، عامل به ایمان و اهداف این انقلاب و دلسوز ملت و اسلام باشد؛ به مردی از تبار مردان تقوا و جهاد توجه نموده و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انتخاب فرد اصلح و ملاک مهم «امتیازات امروز منهای ضعفها»، «دکتر محمد رضا بابایی» را فردی معتقد به خدا و قانون اساسی و مردم، دارای روحیه مقاومت، با تدبیر و همچنین مهذب اخلاقی و پیرو رهبری و ولایتمدار واقعی یافتیم.

دکتر بابایی کسی است که نوجوانی و جوانی خود را در دل میدان های نبرد حق علیه باطل سپری نمود و دلیرانه از اسلام و کشور دفاع نمود؛ در تحصیل علم و فعالیت دانشگاهی به درجات بالا رسید، وی حافظ قرآن است و در دولت های مختلف با سلیقه های متفاوت سیاسی در استانداری یزد انجام وظیفه نموده و با عملکرد مناسب و تلاش شبانه روزی برای پیشبرد اهداف این نظام الهی سعی کرده است و وی مسئولیت خود را شناخته و متناسب با آن عمل می نماید.

در پایان از همه مردم همیشه در صحنه شهرمان ابرکوه و 4 شهرستان  خاتم، بهاباد، مهریز و بافق می خواهیم همچون گذشته امید و اتکا به خداوند در دور دوم انتخابات مجلس دهم حضوری گسترده داشته باشند و با انتخاب دکترمحمدرضا بابایی دره حماسه سیاسی دیگری را متجلی کنند. به امید آن که یاریگر خداوند و دین خدا باشیم.

جمعی از بانوان ابرکوه




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد