Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه هم‌اندیشی دهیاران و کارآفرینان روستا با مدیران صداوسیمای یزد انجام شد

بررسی عملکرد مستند «مردم بالادست» و تجلیل از عوامل/ رونمایی از لوگو جدید برنامه + تصاویر


در جلسه هم‌اندیشی دهیاران، کارآفرینان روستا، مدیران صداوسیمای مرکز یزد و عوامل مستند مردم بالادست، عملکرد این برنامه ارزیابی و از عوامل آن تجلیل شد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه هم‌اندیشی دهیاران و کارآفرینان روستا با مدیران و برنامه‌سازان صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، دهیاران و برنامه‌سازان مجموعه مستند «مردم بالادست» به میزبانی صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد، عملکرد این برنامه مورد ارزیابی قرار گرفت و همچنین پیشنهاد‌هایی برای ادامه تولید آن در سال 1398، ارائه شد.

محسن غلام‌زاده مهرآبادی تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : مردم بالادست با معرفی پتانسیل روستاهای استان یزد و آگاهی بخشی به دوست داران روستا و مسئولین اجرایی گامی بلند در جهت پیشرفت این روستاها برداشته است، به‌طوری‌که بینندگان و منتقدان دریافتند که شرایط سنی، کمبود بودجه و امکانات و سایر مشکلات نمی‌تواند مانعی در برابر اراده یک فرد یا افراد جهادی باشد.

غلام‌زاده افزود : دهیاران و کارآفرینان روستاها در این جلسه ضمن ابراز تأثیر فزاینده این مستند بر توجه مسئولین به روستایشان و افزایش حضور گردشگران بعد از پخش مردم بالادست، خواستار تداوم تولید این مجموعه مستند شده و نقد و نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد : در این جلسه از لوگو (نشان) جدید مردم بالادست برای سال 1398 رونمایی و کتابچه «گزارش عملکرد سری اول این مستند به مدیران و دهیاران اهدا شد.

گفتنی است در پایان این جلسه از عوامل برنامه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد