Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب؛

برنامه کتابخانه های ابرکوه در ایام الله «دهه فجر» اعلام شد


مدیر کل نهاد کتابخانه های استان یزد برنامه کتابخانه های استان در ایام الله دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد ظهر امروز در نشست کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد که به میزبانی فرمانداری بافق برگزارشد، اظهار کرد: به مناسبت یوم الله دهه فجر سه کتابخانه در شهرستان های مهریز، اردکان و یزد افتتاح و بازگشایی خواهد شد.

دوست فاطمی ها افزود: طی برنامه ریزی که انجام شده از ۱۲ بهمن در همه شهرستان ها برنامه هایی انجام خواهد شد که آیین خاطره گویی انقلاب در شهرستان ها و نشست های کتابخوان از عمده این برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: در همه کتابخانه های شاخص استان یزد نشست های کتابخوان با رویکرد انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، همچنین نشست کتابخوان بانوان شاغل در ادارات تفت، مسابقه روزنامه دیواری انقلاب در ابرکوه، نشست مدیران فرهنگی استان در یزد و شب شعر صدای پای بهار در اردکان از دیگر برنامه های کمیته کتاب و کتاب خوانی دهه فجر استان یزد خواهد بود.

مسئول کمیته کتاب و کتابخوانی ستاد دهه فجر استان یزد گفت: نقد و رونمایی کتاب در بهاباد و خاتم و همچنین برپایی غرفه در طول برگزاری مسیر راهپیمایی و اهدای جوایز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

دوست فاطمی ها اظهار کرد: خوشبختانه در برنامه های جنبی که در کتابخانه های استان برگزار می شود بیش از ۶۵ درصد شرکت کنندگان از کودکان و نوجوانان هستند که با توجه به این استقبال نشست های کتابخوان با رویکرد انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

یادآور می شود در پایان این نشست هریک از روسای نهاد کتابخانه های شهرستان های استان برنامه های پیشنهادی خود را مطرح و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد