Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رييس دانشگاه فنی و حرفه‌ای يزد خبر داد

برپايي نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و کارآفرینی» در دانشکده فنی شریف ابرکوه


ريیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد از آغاز به كار سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان از فردا 21 آذرماه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، سيد حيدر ميرفخرالديني رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد، ضمن اعلام این خبر، افزود: 9 دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در نمایشگاهی، دستاوردهای پژوهشی و کارآفرینی خود را به مناسبت هفته پژوهش و کارآفرینی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی با اشاره به این که زمان برگزاری این نمایشگاه از 21 تا 25 آذرماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار دانشجویان دانشکده‌های فنی پسران شهید صدوقی و امام علی(ع)، دختران حضرت رقیه(ع) از مرکز استان و دانشکده های فنی شهید مطهری تفت، پسران شهید بهشتی اردکان، پسران امام خمینی میبد، کشاورزی پسران امین خاتم، پسران شریف ابرکوه و دانشکده فنی دختران زهرایی میبد به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش ایسنا؛ میرفخرالدینی تصریح کرد: معرفی توانمندی‏ های پژوهشی، فناوری و کارآفرینی دانشجویان، معرفی فارغ التحصیلان و دانشجویان پژوهشگر برتر، تجاری سازی دستاوردهای دانشجویان، معرفی ویژگی های خاص  دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد به عنوان یک دانشگاه نسل سوم از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است که طبق زمان اعلام شده از ساعت 9 تا 17 برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد