Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد

برگزاری آزمون نهمین المپیاد نانو با حضور 125 دانش‌آموز در ابرکوه + تصاویر


صبح روز گذشته هم‌زمان با 128 شهرستان کشور، اولین مرحله آزمون نهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در سالن معلم ابرکوه، برگزار شد.

علی‌اصغر اکرمی مدیر پژوهش سرای دانش‌آموزی شهید میربقایی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با اشاره به حضور بیش از 18 هزار دانش‌آموز سراسر کشور در این آزمون اظهار کرد :  به دلیل کثرت ثبت‌نام کنندگان و برگزاری سمینار و کارگاه‌های آموزشی متعدد زیر نظر ستاد فناوری نانو، پژوهش سرای شهید میربقایی برای چهارمین سال متوالی یکی از حوزه امتحانی المپیاد نانو بوده است.

اکرمی ادامه داد : 300 نفر از دانش‌آموزانی که موفق به کسب رتبه برتر این آزمون شوند، به مرحله دوم که به‌صورت تئوری در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد : مرحله سوم، نیز با حضور افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره مرحله دوم شوند، به‌صورت یک اردوی علمی آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریورماه 1397 برگزار می‌شود.

اکرمی بیان کرد : بنا به گزارش باشگاه نانو، بنیاد ملی نخبگان پس از هشت دوره برگزاری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، امسال این رویداد را مورد تأیید و حمایت خود قرار داده است. بر این اساس برگزیدگان دوره ششم به بعد می‌توانند از تسهیلات این بنیاد بهره‌مند شوند و برگزیدگان ادوار مختلف المپیاد نانو نیز در کانون برگزیدگان فعالیت کنند.

مدیر پژوهش سرای دانش‌آموزی شهید میربقایی ابرکوه، گفت : کانون برگزیدگان باشگاه نانو، باهدف ارتقای برگزیدگان تا محقق و فناور برتر شدن در سطح کشور پشتیبان اعضا خواهد بود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد