Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه:

برگزاری کنسرت در استان یزد با اهداف نظام و مواضع علما در تضاد است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه در واکنش به برگزاری کنسرت در شهرتفت گفت: ترویج و اجرای کنسرت به جای خدمت به مردم انقلابی استان یزد، در هفته دولت، با اهداف نظام اسلامی مغایرت دارد.

حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: در آغازین روزهای هفته دولت هستیم و نامگذاری این هفته به نام دولت، فقط برای تبریک گفتن نیست و طبیعی است که افکار عمومی در این ایام بیشتر به دنبال دستاوردهای دولت باشند.


تقدسی افزود: مردم در دولت یازدهم؛ چه در بحث فیش های نجومی و دوری از ساده زیستی، چه در بحث روحیه ایستادگی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و چه در بحث پرکاری و عطش در خدمت رسانی به ملت؛ جای خالی شهیدان باهنر و رجایی را بیشتر احساس می کنند.


وی گفت: خوشحال نیستم از این که می گویم تاکنون دولت کارنامه نامطلوبی را در بحث اقتصاد و فرهنگ جامعه از خود به تصویر کشیده و همه چیز را به کاغذی بی اعتبار به نام برجام گره زده است و فاصله قابل توجهی نیز با دستور حکومتی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دارد، که این مساله فقط دشمنان ملت ایران را خوشحال و باعث نگرانی مردم می باشد.


ابراز کرد: البته دور از انصاف است که بگویم دولت هیچ گونه اقدامی انجام نداده است؛ اما اصرار بر ادامه مسیر غلطی به نام چشم امید داشتن به دشمن، تا کنون نتیجه مثبتی را رقم نزده است.


تقدسی در واکنش به برگزاری کنسرت های مختلف در سراسر کشور و اخیرأ در استان انقلابی یزد شهرستان تفت خاطر نشان کرد: مساله بعدی که مساله حاشیه های بیش از متن دولت است و بجای خدمت رسانی به مردم، دولت را دچار اتلاف وقت بیشتر می کند، ترویج و دامن زدن به برگزاری کنسرت ها و به حاشیه کشاندن افکار عمومی، از مطالبه گری و توجه به وعده های دولت و کم کاری های اقتصادی فرهنگی آنها می باشد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج تاکید کرد: این گونه برنامه ها کاملا با اهداف نظام اسلامی، دستورات ولی فقیه و مواضع دیگر علما در تضاد است و گاهی موجب بروز تنش هایی در بین مردم و مسئولین شده و از اقداماتی به حساب می آید، که جامعه را به دو قطبی شدن و تفرقه می کشاند.


وی تصریح کرد: در هفته دولت که برگرفته از نام شهیدان بزرگواری چون رجایی و باهنر است، وقتی نیم نگاهی به دستاوردهای فرهنگی دولت می اندازیم؛ یک نوع روند هضم شدگی افکار بعضی دولتمردان در فرهنگ پوچ و منحرف غربی را احساس می کنیم.


تقدسی در پایان گفت: امید است دولت در این مدت زمان باقی مانده، به جای تبلیغاتی و انتخاباتی حرف زدن و وعده پشت سر وعده دادن؛ کمی هم به اقدام و عمل روی آورد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (5 Votes)
The average rating is 3.4 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد