Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه:

روزی که توان نظامی و قدرت نداشتیم، 8 سال مقاومت کردیم امروز که همه چیز داریم


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در اولین همایش بسیج کارمندان شهرستان، گفت: دولت ایران به پشتوانه ملت بسیاری از انحصارها را شکست؛ روزی که توان نظامی و قدرت نداشتیم، توانستیم 8 سال مقاومت کنیم، چه برسد به امروز که همه چیز داریم.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین همایش بسیج کارمندان شهرستان به مناسبت روز کارمند در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
طی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت اظهار داشت: همه افتخار ما این است که دولت اسلامی داریم که به دنبال اجرایی کردن احکام دین اسلام است. دولت کنونی که به نام دولت تدبیر، امید و عقلانیت نامگذاری شده است کاملا مشروع و قانونی بوده و با تائید ولایت فقیه روی کار آمده است.
حجت الاسلام تقدسی گفت: وقتی دولتی که داعیه ی تائید الهی دارد و ریشه آن بر اساس اسلام است، وظیفه سنگینی بر عهده دارد. مردم بانیان دولت هستند و دولت متعلق به مردم و به ویژه خانواده های شهدا است. اگر باور کنیم که حیات دولت اسلامی بسته به خون شهداست، دیگر راحت باج نمی دهیم، راحت کوتاه نمی آییم و بی مورد حرف نمی زنیم.
تقدسی با اشاره به توافقات ژنو که نتیجه مطلوب نداشت، تصریح کرد: اگر چه این توافقات به نتیجه مطلوب نرسید اما باید از دولتمردان و تیم مذاکره کننده تقدیر کرد که به هر شکل ممکن، خطوط قرمز را رعایت نموده و بر خلاف مصلحت نظام اسلامی اقدامی نکردند. ما نمی گوییم که بر این دولت انتقاد وارد نیست، انتقادات باید منصفانه و سازنده باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اذعان داشت: دشمن می خواهد از طریق اختلاف انداختن بین دولت و ملت بر پیکر نظام ضربه وارد کند. عده ای از عوامل داخلی می گویند پیشرفت ما در گرو ارتباط با آمریکاست، ولی رهبر معظم انقلاب می گویند ما به کسی وام دار نیستیم و ملت با پیشرفت های چشگیر ثابت کردند که در سایه آمریکا زندگی نکردن به معنای عقب افتادگی نیست.
وی افزود: دولت ایران به پشتوانه ملت بسیاری از انحصارها را شکست؛ روزی که توان نظامی و قدرت نداشتیم، توانستیم 8 سال مقاومت کنیم، چه برسد به امروز که همه چیز داریم. در بعد نظامی پهباد رادار گریز دشمن را نابود کرد. موشک های ایران بر روی 16 نقطه استراتژیک اسرائیل آماده شلیک است. آمریکا روزی داعش و دیگر گروه های تروریستی را علم کرد تا اسلام را نابود کند، اما امروز سران آمریکا اعلام کردند کسانی که خودشان روی کار آورده اند، امروز برایشان یک تهدید محسوب می شوند و از ناحیه داعش و دیگر تروریست ها احساس خطر می کنند. گاهی نیز قلیل خودی ها چنین هستند و امواج داخلی ملت را تحریک به سمت پناه بردن به دشمن می کند.
تقدسی عنوان کرد: داعش یک قدت فاقد عقل است که فقط به کشتار کودکان و شیعیان دست می زند. چشم دولتمردان باید بیش از اینها باز باشد، بیشتر دقت کنند. ما امروز قدرت پاسخگویی و بازدارندگیمان بسیار زیاد است، پهبادی که قابلیت پرواز در 800 کیلومتری زمین دارد را به راحتی شکار می کنیم. اما دشمن می خواهد بین دولتمردان ما طمع ایجاد کند و آنها را دچار اشتباه محاسباتی کند و برگ برنده های ما را بگیرد.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند از هر موضع مثبتی حمایت می کنند و اخیرا هم رئیس جمهور موضع گیری خود را در برابر اقدامات اسرائیل نشان داد که رهبر از ایشان حمایت می کنند. هفته دولت مال ملت است، زیرا این خاک و دولت مال ملت است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: دولت باید به ملت تکیه کند، چراغ راهش کلام رهبری باشد و از هیچ چیز نترسد. در کشور ما امدادهای غیبی فراموش شده است و این چیزی است که دولتمردان باید بیشتر به آن توجه کنند.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد