Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه مقرر شد؛

بزودی حوزه هنری ابرکوه، دومین حوزه در استان یزد راه اندازی می شود


در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه با حضور کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد، راه اندازی حوزه هنری ابرکه به عنوان تنها حوزه هنری شهرستانی در استان مصوب شد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته دفاع مقدس پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور  محمد صادق کوچک زاده سرپرست حوزه هنری استان یزد و برخی مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.
در این جلسه با حضور کوچک زاده مصوب شد حسین فلاح زاده کارشناس ارشد ادبیات نمایشی زمینه راه اندازی حوزه هنری ابرکوه را فراهم نموده و پیگیری های لازم را تا حصول نتیجه انجام دهد.
ابرکوه تنها شهرستان دارای حوزه هنری در سطح استان است که از سال ها پیش آماده راه اندازی حوزه هنری بوده اما به دلایلی این کار تاکنون به تاخیر افتاده است. با آمدن حوزه هنری به ابرکوه و همکاری با اداره ارشاد، این دو بازوی فرهنگی هنری می توانند چون دو بال یک پرنده در ارتقا و اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان سهیم باشند. 
در ادامه جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال جنگ تحمیلی، در هفته دفاع مقدس و هر چه بهتر برگزار شدن یادواره این عزیزان در شهرستان ابرکوه بررسی هایی انجام شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد