Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با 21 ماه مبارک رمضان؛

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه 21 ساله شد


همزمان با 21 ماه مبارک رمضان در شبی که متعلق به حضرت علی(ع) است بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) بیست و یکمین سالگرد، آیین گرامیداشت تاسیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور را برگزار کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، بنیاد فرهنگی قرآت و عترت امیرالمومنین(ع) به ریاست مهندس مجتبی عزیزی، در بیست و یکمین سالگرد تأسیس این مرکز که به عنوان بزرگترین مجتمع قرآنی کشور شناخته شده است، به برپایی ضیافت افطاری با حضور حافظان قرآن و مسئولین شهرستانی اقدام نمود.

در این آئین با شکوه پس از برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطاری، مجتبی عزیزی به بیان گزارشی از عملکرد بیست و یک ساله این مجتمع پرداخت و اظهار داشت: ماهم اکنون در دوره ای قرار دارم که تمام برندهای معروف دنیا، قسمتی از سرمایه خود را جهت براندازی نظام اسلامی و هلال شیعی از طریق راه اندازی شبکه های ماهواره ای(به ویژه شبکه های فارسی زبان) بکار گرفته اند.
عزیزی افزود: متفکران آمریکایی عقیده دارند تا زمانی که ایرانیان به شهادت و انتظار پایبند هستند و ایمانی راسخ دارند، جنگ نظامی با آنها موثر نیست و فقط از طریق جنگ نرم و فضای مجازی و ماهواره است که می توان ایران را از پای درآورد. در راستای مقابله با جنگ فرهنگی، بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) فضایی را ایجاد کرده است که جوانان و نوجوانان را به انس با قرآن تشویق می کند تا از طریق دوستی با قرآن از تمام گزندها و آسیب ها در امام بمانند.
در ادامه مراسم از لیلا حاصلی، فاطمه قاسمی، فاطمه السادات پورنجفی و زهرا فلاح زاده که در طول یک سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند، حافظان برتر قرآن و همچنین خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
گفتنی است در این مراسم، سید نبی رسولی فرماندار، حسین حاتمی شهردار، سید حمید جلایی رئیس شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت و احمد آخوندی بخشدار بخش مرکزی نیز حضور داشتند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


اكبر
سلام . ملاك بزرگترين مجتمع قرآني كشور چيست ؟اگه ملاك فقط ساختمان هست شايد بشه قبول كرد واگرملاك فعاليت هست كه قطعا" موسسانت ومراكز قرآني فعال تري نسبت به اين جا درسطح كشور وجوددارد ضمنا " چرا مهدقرآن (همون بنياد قرآن وعترت ) ازچهارحافظ قرآن كه با چه جگر خوني ومشكلاتي به مدت يك سال به دوراز خانواده هايشان درمحل شهرستان استهبان فارس قرآن را حفظ كرده اند به نفع خودش سوء استفاده تبليغي مي نمايد ؟ ممكنه آقايان مسئول اينجا كه شعارشان از عملشان جلوتر است بفرمايند كه دراين زمينه ( چهار حافظ خواهر ) چه اقدامي كرده اند . براي مظلوميت قرآن با يد خون گريه كرد
+1 (1 Vote)
Posted on ۱۳۹۳/۰۴/۳۱ ۱۵:۱۷.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد