Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد؛

جایگاه برتر کشوری حفط قرآن، برای حافظ ابرکوهی


عظیمه عزیزی حافظ کل قرآن کریم از ابرکوه، توانست در دوازدهمین دوره آموزش سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد، جزء 58 حافظ برتر قرار گیرد.

به گزارش سرو ابرکوه، بیش از 60 نفر از حافظان و قرآن آموزان ابرکوهی در قالب 10 رشته جداگانه در دوازدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در مهرماه سالجاری در سطح کشور برگزار شد شرکت نمودند.

این آزمون برای دوازدهمین بار بدون محدودیت سنی و جنسیتی و در دو حوزه قرآن وعترت و 15 رشته حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم ویژه نوجوانان و ویژه بزرگسالان در سطوح مقدماتی و تکمیلی، آزمون تدبر در قرآن، آزمون ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه برگزار شد.


در میان این شرکت کنندگان عظیمه عزیزی حافظ کل قرآن کریم و از اساتید بزرگترین مجتمع قرآنی کشور از شهرستان ابرکوه موفق شد با شرکت در رشته تخصصی حفظ کل قرآن و کسب امتیاز 80 از مجموع 100 امتیاز جزء 58 چهره برتر این مسابقات در سطح کشور شناخته شد.

همچنین گفتنی است عظیمه عزیزی این استاد برجسته که یکی از افتخارات شهرستان در زمینه قرآنی می باشد، در قرعه کشی این دوره از مسابقات برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات گردید.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد