Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

موسسات قرآنی عهده دار برگزاری آزمون های قرآنی می شوند


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موسسات قرآنی به جای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده دار برگزاری آزمون های قرآنی در سطح شهرستان می شوند.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی بر مبنای کاهش فعالیت های دولت در عرصه های مختلف اجتماعی برنامه ریزی شده است.

لذا با توجه به این اصل و در راستای اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای این سیاست برگزاری آزمون های قرآنی به موسسات قرآنی واگذار می شود.
عادل ضمن اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که تعداد 130 قرآن آموز جهت شرکت در آن ثبت نام نموده اند تصریح کرد: این آزمون که همه ساله توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شد، امسال در روز جمعه چهارم مهرماه توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) شهرستان و با نظارت کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) به در حوزه کارشناسی قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فعالیت می کند؛ ضمن اینکه دو موسسه دیگر نیز در حال پیگیری اخذ مجوزهای مربوطه می باشند و به زودی تعداد موسسات قرآنی سطح شهرستان به سه موسسه افزایش خواهد یافت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


حاصلی
درود بر آقای عادل که مصداق سیمرغ تحول و افتخار ما هنرمندان در شهرستان ابرکوه هستند، آقای عادل مطمئن باشید همه هنرمندان متعهد حامی شما هستند
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۲۰:۲۳.
معلم قرآن
داشتم اتفاقی اخبار را مرور می کردم تا این خبر و نظرش را دیدم من که با موسسات قرآنی خصوصا مهدقرآن آشنایی دارم تعجب کردم از نظر درج شده در ذیل این خبر البته بزرگواری مسئول اداره ارشاد را هم خبر دارم که به این مطالب اهمیتی ندهد ولی مگر چه اتفاقی افتاده که همچین شعری از حافظ را به عنوان نظر درج کرده اید.هرچند صلاح نمی بینم که از مهد قرآن حرفی به میان بیاورم ولی تو را همین قرآن از قران استفاده ابزاری نکنید از آقای عادل هم می خواهیم نظارت بیشتری بر عملکرد اینگونه موسسات داشته باشند تا خدای ناکرده مردم از قرآن خاطره بدی نداشته باشند از ما که گذشت ولی آیندگان را دریابید
+1 (1 Vote)
Posted on ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۱۲:۰۹.
فرهنگی
تفالی به دیوان حضرت حافظ در پاسخ به جواد آقای عادل:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم

از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری

حافظ از پادشهان پایه به خدمت طلبند

سعی نابرده چه امید عطا می‌داری
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۷/۶ ۱۶:۳۱.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد