Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور عضو شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور؛

اولین مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر سفیران بهشت در ابرکوه آغاز به کار کرد


نخستین مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن در ابرکوه با حضور عضو شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور، افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، نخستین مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن کریم با عنوان «سفیران بهشت» با حضور دکتر محمد علی خواجه پیری عضو شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان با بیان اینکه سنگینی بار توسعه فرهنگ قرآنی بر دوش بخش خصوصی افتاده است اظهار داشت: نظام اسلامی نظامی است که حقیقتش با قرآن عجین شده و باید مروج کارهای عظیم قرآنی باشد و اگر سه دهه از انقلاب اسلامی گذشته است باید به اندازه سه دهه نیز پیشرفت قرآنی داشته باشیم و اگر چنین نباشد باید نسبت به سیاستگذارانی که در این بخش قصور داشته اند احساس نارضایتی کنیم، چرا که سیاستگذاری درستی در کشور صورت نگرفته است.
حسینی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر بخش های خصوصی بدون حمایت مالی و دولتی عهده دار مسئولیت ترویج فرهنگ قرآنی شده اند گفت: در این راستا رهبر معظم انقلاب این خلاء را به مردم و مسئولین گوشزد کردند. اکنون باید دید مجلسیان برای اجرایی کردن منویات قرآنی رهبری که تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآنی یکی از آنها می باشد، چه لوایحی را تصویب کرده اند.
در ادامه مراسم از قرآن آموزان مدرسه سفیران بهشت که 29 نفر بودند تجلیل شد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد