Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای ترویج فرهنگ مطالعه؛

بیش از 1000 جلد کتاب از سوی اداره ارشاد ابرکوه اهداء شد


مسئول کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره ارشاد در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بیش از 1000 جلد کتاب به ادارات، نهادها و کانون های مساجد شهرستان اهداء کرد.

احمد اکرمی مسئول کتاب و راهنمای فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات حضرت امام خامنه ای در نامگذاری سال 93 به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شش ماهه اول سال جاری بیش از 1000 جلد کتاب با موضوعات علمی، فرهنگی، آموزشی، هنری، مذهبی و ... به ادارات، ارگان ها، نهادها و کانون های مساجد اهدا کرد.
اکرمی اذعان داشت: كتاب نقشی كليدي در گسترش فرهنگ مطالعه و بالا بردن سواد اطلاعاتي مردم دارد و بدون شک مطالعه کتاب های مفید، تأثیر به سزایی در افزایش بینش و آگاهی، و رشد فکری و اخلاقی افراد خواهد داشت.
وی ضمن بیان سخن مقام معظم رهبری (مدظله) در رابطه با اهمیت کتاب، افزود: نقش برجسته، والا و سازنده کتاب در تکامل فردی و اجتماعی انسان، از گستردگی روح ارزشی دانش و بینش و اهمیت فرهنگ نوشتاری در تاریخ بشری سرچشمه می گیرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد