Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سال 96؛

بیشترین خدمات عمرانی کمیته امداد یزد مربوط به یزد، خاتم و ابرکوه است


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد یزد گفت: بیشترین خدمات عمرانی ارائه‌ شده در سال 96 مربوط به شهرستان‌های یزد، خاتم و ابرکوه بود.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد یزد؛ سید رضا لاله زاری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد، با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان بدون مسکن بالای 2نفر در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته حوزه شهری و روستایی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به رشد 99 درصد هزینه کرد مسکن سال قبل نسبت به سال 95 بیان کرد: هزار و 257 مورد خدمات عمرانی در سال گذشته به جامعه هدف ارائه شد که 237 مورد ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و هزار و 20 مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی بود.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد یزد یادآور شد: ساخت و خرید مسکن شهری برای مددجویان تحت حمایت در سال گذشته نسبت به سال 95، 164 درصد رشد داشت.

لاله زاری افزود: سرانه هزینه ساخت مسکن برای مددجویان شهری 250 میلیون ریال و مددجویان روستایی 150 میلیون ریال است که توسط این نهاد پرداخت می‌شود و مابقی هزینه‌ها از محل کمک‌ های مردمی و مشارکت مددجو تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه زیربنای ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی 50 تا 70 مترمربع است، اظهار کرد: بیشترین خدمات عمرانی ارائه‌ شده در سال 96 مربوط به شهرستان‌های یزد، خاتم و ابرکوه بود.

لاله زاری اضافه کرد: کمیته امداد استان ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی هزار و 32 مسکن مددجویی را برای سال 97 برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرد.

وی تاکید کرد: مردم نیکوکار استان می‌ توانند با شرکت در طرح رضوان نسبت به ساخت و تعمیر مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

هم اکنون 21هزار خانوار نیازمند شامل 38هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان یزد برخوردارند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد