Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سومین دوره مسابقات قرآن و اذان؛

رقابت بیش از 130 مددجوی کمیته امداد ابرکوه در مسابقات قرآن و اذان + عکس


رئیس کمیته امداد ابرکوه گفت: 133 نفر از مددجویان کمیته امداد ابرکوه در سومین دوره مسابقات قرآن کریم که در کانون شهید چمران برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش سروابرکوه؛ سومین دوره مسابقات قرآن با عنوان رهپویان ولایت ویژه خانواده های مددجوی کمیته امداد ابرکوه در کانون شهید چمران برگزار شد.

در این جشنواره 133 مددجو با هم به رقابت پرداختند که 50 نفر آن پسران و ما بقی خواهران میباشند.

این جشنواره در رشته های اذان، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل تا یک جزء، تفسیر سوره یس و نامه 31 نهج البلاغه و در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می شود.

سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد ابرکوه در ابتدای این رقابت ها با بیان اینکه اهمیت به قرآن باید در راس همه برنامه های فرهنگی باشد اظهار کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، قرآن ضامن سلامت ما و جامعه ماست و نسل امروز باید به این مساله توجه بیشتری داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: امروز نیز یکی از موثرترین فعالیت های تربیتی کمیته امداد نهادینه سازی مفاهیم قرآن و اهل بیت(ع) در بین کارکنان و خانواده های همکاران است و برگزاری این جشنواره در همین راستاست.

وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال گذشته استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است افزود: جوایز این مرحله از مسابقه پس از داوری و امتیاز نهایی به برندگان مسابقات اهداء می گردد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد