Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور در مراسم افتتاح موزه عبرت ابرکوه:

تاسیس چنین موزه ای با رویکرد روشنگری اهداف فرقه ضاله بهائیت، کاری بسیار مطلوب است


منصور واعظی در مراسم افتتاح کتابخانه و موزه عبرت شهرستان ابرکوه گفت: تاسیس چنین موزه ای با رویکرد روشنگری کاری بسیار مطلوب بوده و باید از محور هنر فجایع دشمنان اسلام را نشان داد تا تاثیر مضاعفی داشته باشد.

به گزارش سروابرکوه،‌ منصور واعظی دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور، در مراسم افتتاح کتابخانه و موزه عبرت ابرکوه، جایگاه شهادت شش نفر از مردم ابرکوه به دست بهاییان در سال 1328 اظهار داشت: باید در این حوزه و مسئله مهم، روشنگری صورت گیرد.

دبیرکل شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: تاسیس چنین موزه ای با رویکرد روشنگری کاری بسیار مطلوب بوده و باید از محور هنر فجایع دشمنان اسلام را نشان داد تا تاثیر مضاعفی داشته باشد.

واعظی تصریح کرد: ما امروز با جریان های منحرف چون بهائیت روبرو هستیم که با استفاده از هنر، مهرورزی، عطوفت و... عوام مردم را جذب افکار خود می کنند و این گروه منحرف، گروه بسیار خشنی است که باعث ایجاد فجایع بزرگ می شوند.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که اینها دستی را جلو می آورند که ظاهر زیبا و مخملی دارد ولی چدنی است، همینطور بهائیت ظاهری زیبا ولی قلبی سنگی دارد.

دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور ادامه داد: این محل، محل مناسبی برای کار فرهنگی است و بهتر است که فقط محدود به این مرکز نباشد و گسترش پیدا کند.

واعظی پیشنهاد کرد: جهت برملا کردن چهره پلید این فرقه برنامه های جانبی سنجیده مانند مسابقه و ... برگزار شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: احداث کتابخانه در محل شهادت قربانیان ترور بهائیت اقدامی ارزشمند است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد