Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه؛

توسعه و رشد ایران با تکیه بر خلاقیت نیروی بسیج میسّر می شود


فرماندار ابرکوه گفت: رشد و بالندگی ایران اسلامی با استفاده مطلوب از خلاقیت و پشتکار نیروی بسیج، امکان پذیر است.

به گزارش سرو ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفتگو با ایرنا، اظهار کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی ایران اسلامی با استفاده مطلوب از خلاقیت و پشتکار نیروهای همیشه در صحنه بسیجی میسر می شود.

رسولی تصریح کرد: بسیج متعلق به گروه خاصی نیست و یک نهاد مقدس و در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به احاد مختلف جامعه تعلق دارد.

وی بابیان اینکه بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد، افزود: بسیج نماد رشادت، شهادت و از خود گذشتگی است که این روحیه همچنان در بسیجیان حفظ شده است.

فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: امروز اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست و دشمنان هم پی برده اند که این نیروهای مردمی با توکل به خداوند از ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: تأسیس بسیج به امر حضرت امام خمینی (ره) لطف و معجزه الهی بود که از همان اوایل پیروزی انقلاب با شروع جنگ تحمیلی حضور فعال در دفاع از کیان جمهوری اسلامی داشت.

وی یادآور شد: در زمانی که کشور ما مورد هجوم منافقین داخلی و دشمنان خارجی قرار گرفت این بسیجیان بودند که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) پیروزی را برای ملت ایران رقم زدند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد