Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس جدید شورای شهر ابرکوه:

توسعه کلان ابرکوه، نیازمند همدلی مسئولین و همراهی مردم


رئیس جدید شورای اسلامی شهر ابرکوه، در پیامی گفت: اولین گام در جهت پیشرفت شهرستان، همدلی مسئولین و همراهی مردم فهیم است.

به گزارش سرو ابرکوه، سید حمید جلایی رئیس جدید شورای اسلامی شهر ابرکوه، در پیامی رسمی به مردم شهرستان، اظهار داشت: خدمت به مردم شریف و مومن ابرکوه افتخاری است بزرگ که خدا را به خاطر این امکان سپاس می گوئیم .

وی افزود: امیدوارم شورای اسلامی شهر که برخواسته از انتخاب و خواست مردم است بتواند به وظایف خویش از جمله پیگیری مطالبات شهروندان و مصوبات به خوبی عمل نماید.

جلایی شهر ابرکوه را منبع استعداد برشمرد و گفت: شهر ابرکوه، این دیار کهن و فرهنگی با این همه استعداد و ظرفیت همچنان محروم است .

وی همچون دیگر همکارانش، همدلی مردم در پیشبرد اهدافش را خواستار شد و بیان داشت: اولین گام در جهت پیشرفت همدلی مسئولین و همراهی مردم فهیم است، توسعه کلان ابرکوه که در مرکزیت جغرافیایی ایران و همجواری استان های مهم قرار گرفته و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و سرشار از منابع، معادن و مستعد کشاورزی است علی رغم کمبود آب و ناملایمات آب و هوایی، با تلاش، پیگیری و هماهنگی در به فعل رسیدن توان بالقوه شهر امکان پذیر است.

جلایی ادامه داد: امیدواریم رویکرد خط مشی و برنامه ریزی ها با توجه به کمبود آب و توزیع ناعادلانه منابع و معادن به نحوی باشد که همه مردم از مواهب خدادادی بهره مند شوند.

رئیس جدید شورای شهردر پایان ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه شهردارابرکوه گفت: چهره شهر ابرکوه در خور و شایسته زیبایی است. از شهردار محترم تشکر می کنم و نوید می دهم طرح های زیربنایی خوبی در شرف آماده شدن و اجرایی شدن است. از مردم عزیز تمنای مشارکت و همراهی هر چه بیشتر در سرمایه گذاری واهتمام در مسائل شهر را دارم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد