Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ریئس شورای اسلامی شهر ابرکوه:

لزوم اعمال نظرات شورا و شهرداری ابرکوه در طرح تفصیلی شهر


رئیس شورای شهر ابرکوه گفت: با توجه به اشراف شورا و شهرداری بر محیط و بافت شهری، ضروری است تا نظرات آنان نیز در طرح تفصیلی اعمال شود.

به گزارش سرو ابرکوه، در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر سید حمید جلائی رئیس این شورا مطالبی پیرامون ارائه متمم بودجه ی شهرداری به شورا مطرح کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی شورای اسلامی، نظارت بر امور مالی شهرداری و تصویب بودجه آن است. لذا جلسه فوق العاده جهت بررسی و تصویب بودجه در اولویت جلسات بعدی شورا قرار خواهد گرفت.

جلایی در خصوص طرح تفصیلی شهرستان تصریح کرد: با توجه به اشراف کامل شهردای و شورای اسلامی شهر بر محیط و بافت شهری، ضروری است تا ضمن اجرای اصلاحات و تغییرات در طرح، نظرات آنان نیز در طرح تفصیلی اعمال شود. بر همین اساس و برای بررسی بیشتر از مشاور طرح دعوت شده تا در ابرکوه حضور یابد.

وی در ادامه از مطلوب نبودن مسیر ورودی شهر از مرکز استان گلایه کرد و افزود: این مسیر به گونه ای است که  دسترسی مناسبی  جهت ورود به شهر به منظور استراحت، استفاده از امکانات شهری و گردشگری در اختیار مسافران قرا نمی دهد؛ لذا شایسته است تا اداره راه و شهرسازی تدبیر  مناسبی در این زمینه بیندیشد تا تردد مسافران با سهولت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، رئیس شورای اسلامی شهر صدور پروانه، نظارت دقیق و مستمر بر ساخت و سازهای شهری، تفکیک اراضی، رفع مشکلات مربوط به کف و ترازیابی، اجرای صحیح و مستحکم بناها و زیباسازی آنها  از جمله اقداماتی است که باید به طور جدی توسط شهرداری دنبال شود.

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد