Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


جلسه درس اخلاق کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه + تصاویر


جلسه درس اخلاق کارکنان ناحیه مقاومت بسیج با حضور امام جمعه ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه درس اخلاق ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه و کارکنان ناحیه، برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اهمیت دشمن شناسی اظهار کرد: سود و زیان بشر از نظر قرآن در بخش معنوی مورد اهمیت قرار گرفته است، نه بخش مادی. همچنین ایمان سالم با شاخصه عملکرد صحیح و نیکوکاری برای انسان دفع ضرر می کند.

امام جمعه ابرکوه افزود: بر اساس آیات قرآن کریم دشمن واقعی کسی است که به ایمان و معنویت انسان آسیب برساند. چنانکه وقتی خداوند حضرت آدم و حوا را آفرید، تذکر مهمی که به آنها داد هوشیاری در برابر دشمن بود و سپس آنان را امتحان کرد و بواسطه لغزش و گرفتاری در دام دشمن که همان شیطان بود، از بهشت اخراج شدند.

وی تاکید کرد: انسان برای جلوگیری از ضرر باید با معیارهای الهی و قرآنی، دشمن شناس شود. لذا خداوند در قرآن می فرماید شیطان برای شما دشمن آشکار است، که هیچ کس در قیامت برای انکار آن حجتی ندارد.

حسینی در پایان گفت: امروز دشمن مبین و آشکار امت اسلام در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است و همگی با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، همچون گذشته این دشمن را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد