Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه:

حضور مردم در 9 دی، تجلی عظیم باورهای دینی


امام جمعه موقت و سرمربی حلقه های صالحین ابرکوه در نشست عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر و حضور عظیم مردم در راهپیمایی 9 دی، باورهای دینی را به نمایش گذاشته و فتنه داخلی و خارجی راخنثی کرد.

5.

.

به گزارش سروابرکوه، نشست عاشقان ولایت با حضور سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان، سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حجت الاسلام والمسلمین فتاحی امام جمعه موقت و سرمربی حلقه های صالحین شهرستان و  بسیجیان شهرستان در سالن شهیدمطهری ناحیه بسیج ابرکوه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت شهرستان، ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، به بیان بخشی از حوادث زمان پیامبر(ص) اشاره کرده و اظهار داشت: در قرآن آمده است، کسانی که می خواهند از پیامبر و رهبر جامعه اسلامی حمایت کنند، باید مصائب، گرسنگی و تشنگی را تحمل کنند و در حفظ جان پیامبر بیش از جان خود تلاش کنند.

امام جمعه موقت شهرستان بیان داشت: مردم ایران اسلامی نیز برای حفظ نظام اسلامی با آمریکا و دیگر دشمنان مقابله کرده و با راهپیمایی های مختلف دشمنان را به خشم آورده اند، تحریم ها و وضعیت بد اقتصادی را رعایت می کنند و از آن درس می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین فتاحی گفت: درسی که قرآن به ما می دهد این است که اطرافیان پیامبر(ص) مسئولیتشان از افراد حاشیه بیشتر است، امروز مسئولیت بسیجی سنگین تر است و نباید در دفاع از اسلام و رهبر در بین راه، وظیفه خود را ترک کند.

فتاحی افزود: آنجایی که حمایت همه جانبه و ملی لازم است وحدت هم لازم است. کسی که در راس جامعه و ولی امر است فرمانش فرمان خداست و حفظ جانش بر حفظ جان افراد اهمیت بیشتری دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تصریح کرد: شیطان همیشه در حال وسوسه است، قرآن می فرماید آنقدر بجنگید تا فتنه از بین برود. کسی که فتنه به پا می کند ایمان مردم را می گیرد و حتی نخبگان را نیز دچار تردید می کند تا آنجایی که در این گردباد نمی تواند مسیر راتشخیص دهد. در مسئله فتنه همه باید همت کنند و آگاهانه فتنه را نابود کنند.

وی افزود: در سال 88 و در بحث هسته ای، ایران به خودکفایی رسیده بود و از نظر موقعیت سیاسی در منطقه جایگاه خوبی داشت، در انتخابات نیز 85 درصد حضور چشمگیر داشتیم، دشمن نیز نمی توانست این پیشرفت را تحمل کند.

حجت الاسلام فتاحی گفت: دشمن از طریق فتنه گران داخلی که عده ای از مردم به آنها رای داده بودند فتنه به پا کردند، ابتدا مسئله تقلب را مطرح کردند اما شورای نگهبان با بازخوانی 10 درصد صندوق ها اعلام کرد که هیچ گونه تقلبی نشده است. اما این افراد قانون گریز کار را به جایی رساندند که در خیابان به عکس امام راحل(ره) نیز توهین کردند و سپس اوج این توهین در روز عاشورا به هیئات عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بود و مردم متوجه گستاخی های آنها شدند.

امام جمعه موقت شهرستان به حضور هوشمندانه مردم در روز نهم دی اشاره کرد و گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر و حضور عظیم مردم در راهپیمایی  9 دی،  باورهای دینی را به نمایش گذاشته و فتنه داخلی و خارجی راخنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز 9 دی یعنی تشکر از افرادی که فتنه را سرکوب کردند، اما باید بدانیم این اولین و آخرین فتنه نبوده و نخواهدبود.

فتاحی در پایان گفت: عواملی که دیروز در فتنه موثر بودند امروز رنگ خود را تغییر داده اند و حرف های رهبر را به نفع خود تفسیر می کنند، ملت باید با بصیرت و هوشیاری این ترفند را نیز خنثی کند.

.

.

6




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد