Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه:

موضع متکبرانه كاخ سفيد در قبال برنامه هسته اي ايران سرانجامی نخواهد داشت


امام جمعه موقت ابرکوه در خطبه های نماز جمعه بیان داشت: موضع كاخ سفيد در قبال برنامه هسته اي ايران از سر تكبر است اما چنين روشي در مقابل ايران موفق نخواهد بود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه، ضمن ادامه مباحث پیرامون کبر و غرور شیوه قدرت های بزرگ را از سر غرور بیان کرد و اظهار داشت: شیوه آمریکا، شیوه شیطان زورگویی و تکبرورزی است. موضع كاخ سفيد در قبال برنامه هسته اي ايران از سر تكبر است.


خطیب موقت جمعه ابرکوه تاکید کرد: آمریکا بداند چنين روشي در مقابل ايران موفق نخواهد بود؛ تكبر باعث شده آمريكا نتواند از شكست مقابل ايران درس بگيرد.


امروز نیاز به تفکر بسیجی در تمام دنیا احساس می شود
فتاحی با اشاره به آغاز هفته بسیج و نزدیک شدن به روز بسیج مستضعفین عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره)، در 5 آذر سال 1358 که هنوز کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود فرمان تشکیل بسیج را اعلام فرمود.


وی بیان داشت: مشخص است که این مرد الهی چقدر نیاز به بسیج را حس کرده بود که فرمان تشکیل آن را داد، چرا که در دنیای امروز بیشتر این نیاز احساس می شود.


امام جمعه موقت ابرکوه گفت: در جنگ احد اگر دنیاپرستی عده ای نبود مسلمانان شکست نمی خوردند. بسیج همیشه با اخلاص در میدان بوده و هست. بسیجی یعنی اهل بصیرت، آگاهی، خط شکن، اهل معنویت، مسجد، عمل به قرآن و عامل... بسیجی یعنی این که هر لحظه در شرایط سخت در صحنه حاضر شدن.


فتاحی همیشه در صحنه بودن بسیجی را مهمترین وظیفه امروز این ارتش بزرگ مردمی بیان کرد و افزود: بسیجی باید همیشه اهل تذکر باشد و تذکر بدهد، هوشیار باشد و حرف ولی امر مسلمین را با گوش و جان پذیرا باشد.


وی سپس با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت: سرگذشت اسرای اهل بیت(ع) در ورود به شام و سختی هایی که آن بزرگواران و خصوصا امام باقر و امام سجاد(ع) در این مسیر تحمل کردند بسیار قابل تامل است.


فتاحی تاکید کرد: اگر بعد از واقعه کربلا رشادت و روشنگری های این بزرگواران نبود، چهره اسلام چهره ی دیگر و اسلام ناب محمدی(ص) نبود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد