Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دفتر امام جمعه ابرکوه طی بیانیه ای اعلام کرد:

پزشکان برای امام جمعه ابرکوه استراحت مطلق تجویز کردند/ نماز جمعه فردا به امامت حجت الاسلام فتاحی


امام جمعه ابرکوه طی بیانیه ای ضمن قدردانی از محبت ها، عواطف و احساسات مردم و مسئولین شهرستان شهرستان گفت: نماز جمعه در هفته جاری به امامت حجت الاسلام فتاحی اقامه خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز جمعه گذشته سقوط حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان از پلکان منجر به آسیب دیدگی مهره دوم کمر ایشان شد و با انجام عکسبرداری در بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه سپس به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شد.

پس از انجام سی تی اسکن در بیمارستان شهید رهنمون و اِم آر آی در بیمارستان شهید صدوقی یزد، معلوم شد به لطف خدا مشکل ضایعاتی عمیق رخ نداده و طبق گفته ی پزشک متخصص مبنی بر ضرورت استراحت مطلق جهت درمان موضعی، وی روز یکشنبه گذشته به ابرکوه منتقل شده و مورد استقبال پرمحبت مردم و مسئولین قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی پس از ورود به شهرستان در دفتر بستری شده و ظرف چند روز گذشته به صورت مستمر مردم خوب شهرستان از ایشان عیادت و به خصوص در مساجد برای سلامتی شان دعا برپا می کردند.

امام جمعه محترم شهرستان ابرکوه در طی ابراز الطاف مردمی تصریح کرد: سلام بنده را به حضور مردم و مسئولین ادارات، دانشگاهیان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی برسانید و تشکرم را از محبت های بی دریغ شان ابلاغ دارید.

وی تأکید کرد: راضی نیستم به خاطر بنده عزیزان بیش از این به زحمت بیفتند و گفتنی است نماز جمعه این هفته توسط حجة الاسلام والمسلمین فتاحی امام جمعه موقت شهرستان اقامه خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد